Vraag

Elke dag afscheiding in onderbroek.

  • 26 March 2023
  • 9 reacties
  • 382 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hi! Ik ben een meisje van 15 jaar. Ik heb nu ongeveer al een jaar dit probleem. 

 

Toen ik 13 was, had ik wel wat afscheiding, maar niet veel en zeker niet elke dag. 

Nu ben ik 15 en ik merk dat ik echt elke elke dag veel afscheiding in mijn ouderbroek heb. 

Voorbeeldje: ‘s Morgens heb ik veel afscheiding. Als ik ‘s morgens om 9 uur douche, ‘s ochtends na het douchen heb ik dan een klein beetje afscheiding.

In de namiddag zit er veel afscheiding in mijn onderbroek, en dan ga ik deze verwisselen. ‘s Nachts als ik naar de wc ga, zie ik weer een beetje afscheiding en s’ Morgens is het weer erg veel. 

 

Weet iemand hoe dit komt? Ik ben nog niet ongesteld geworden, ik heb de laatste tijd wel wat lichte krampen/buikpijn. Ik wil eigenlijk dat het stopt, want ja, het is natuurlijk niet zo fris, maar tja ik kan er niks aan doen. Ik wil het ook niet aan de huisarts of het aan mijn ouders vertellen. 😐


9 reacties

Badge

Ik zou in ieder geval eerst even proberen om te kijken of het minder word als je je vagina goed schoonmaakt. Doe je dit al? Dan lijkt het me toch slim om een keer naar de huisarts te gaan. Ik denk namelijk aan het verhaal te zien dat je best veel last hebt van je probleem. Bij de huisarts hoef je natuurlijk echt niet meteen vanalles te laten zien, maar de huisarts weet misschien wat de oorzaak is van je probleem en kan daar echt goed bij helpen. Het zijn professionals. 
veel succes!
 

 

Badge

heyy, misschien rare vraag, welke kleur is de afscheiding en stinkt het? ik kan je miss wel helpen want heb dit ook gehad.

Reputatie 2
Badge

J_1, ik maak mijn vagina goed schoon met water, aangezien ik heb gehoord dat zeep niet goed is.

guitarperson, het stinkt niet echt, maar ik kan wel wat ruiken als ik mijn onderbroek dicht bij mijn neus houd. De kleur is wit/creme/heeel licht grijsachtig. 

Update: Ik heb het nog steeds :(

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb het ook heel erg , heb geen idee waarom

Reputatie 2
Badge

Nog steeds bezig, niemand die weet wat dit is? 😣

Reputatie 7
Badge +7

Dat hoort gewoon bij de puberteit. Maar als het echt heel veel is, kun je misschien je moeder vragen? Zij kan vast wel wat uitleg geven! :)

Het is heel normaal als je dit hebt als meisje, hiermee houd je je vagina schoon.  Kan je niet met je moeder erover praten zij kan je dan vast wel gerust stellen...

Badge

ik heb het ook zou ook graag weten hoe het komt. ik ben vorige week ongesteld geworden maar heb het nu nog steeds

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb dit ook maar ik heb wel beetje vieze geur als ik mijn onderbroek ruik en ben super onzeker erover aangezien ik ook heel veel afscheiding heb elke dag wel

 

Reageer