Vraag

eikel voorhuid

  • 3 February 2021
  • 8 reacties
  • 278 Bekeken

Badge

Mijn eikel is nog nooit uit mijn voorhuid geweest. ik heb ook nog nooit het geprobeerd, alleen gister dan. Maar me eikel kreeg ik gister niet uit mijn voorhuid. Ik dacht eigelijk eerst dat dit een keer automatisch gebeurd. Ik ben trouwens 12. Is het normaal dat ik de eikel er nog niet uit krijg?


8 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik heb dit ook en ik ben 13, ik ben nog aan het ontdekken of mijn voorhuid is vastgegroeid. Als je voorhuid is vastgegroeid aan je eikel moet je naar de huisarts gaan en kan hij hem loshalen met een korte operatie. Zover ik weet wordt het wel verdoofd.

Badge

Hoe weet je of je voorhuid is vastgegroeid? Ik heb nog maar een keer geprobeerd. Maar ik durfde niet echt verder te gaan dan dat ik de eikel vanaf de bovenkant kan zien.

Badge

.

 

Hoi,

Ik ben 15 en kreeg m er pas uit toen ik net 14 was.

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, je voorhuid zit aan je eikel vast met een toompje, zodra die losgaat van de eikel is masturberen heel wat makkelijker, dus ik neem aan dat je nog nooit hebt afgetrokken… je voorhuid zou anders wel van je eikel af moeten kunnen, het is het makkelijkst als je penis niet stijf is, dus doe het na het plassen, glijmiddel gebruiken kan ook, al heb je dat op je 12e niet nodig… gewoon elke dag even verder, je voor huid scheurt ook niet zo snel, alleen als je een haak gebruikt om af te trekken ofzo… na 30 dagen uitrekken lukt het vast wel van je eikel af te halen, alleen niet te ver uitrekken! Verder kan je het ook onder de douche doen sinds je vel meer uitrekt met heet water, groetjes, 

-flopflop14 

Badge

eh, beetje raar om te zeggen maar ik trek zo wat elke dag af. maar ik weet niet of de eikel al los zit

Reputatie 3
Badge +4

Ik denk gewoon wachten tot je volwassenen bent. Bij mij is dat ook nog niet 15 jaar Ben ik. 

Badge

laat maar, het is al gelukt. alsnog bedankt

Reageer