Vraag

eikel rimpels

  • 6 June 2020
  • 5 reacties
  • 1046 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Is het normaal dat je een paar rimpels op je eikel hebt


5 reacties

Denk dat dat wel normaal is. Maak je daar maar geen druk over.

Hi Yumiko123,

 

ik begrijp niet precies wat je bedoelt met 'rimpels’ op je eikel.

Als ik mijn eikel bloot maak (slap of stijf) dan is die gewoon glad. Of bedoel je een paar rimpels van je voorhuid die over je eikel zitten?

Echt een rimpel in je eikel zelf heb ik nog niet echt gezien bij een (andere) jongen.

Wat ik wel eens zie is dat, als ik bijvoorbeeld lang in het zwembad, de zee of de jacuzzi ben geweest dat m'n eikel dan soms wel iets minder glad is. Vergelijk het een beetje met als je lang met je handen/vingers in het water hebt gezeten. Dan heb je ook wel eens een beetje een soort groefjes (klinkt erg, maar is het niet) in je vingers. Na een tijdje is dat ook weer gewoon weg en is alles weer glad.

Is het meer zoiets of kun je het misschien nog een beetje verder uitleggen?

Heb je het alleen als je piemel slap is of ook als ie stijf is? Lopen die rimpels dan van links naar rechts of van boven naar beneden als je je piemel omhoog houdt en er dan naar kijkt?

 

Ik lees het wel.

 

Groetjes,

M&M's

Ik heb het als hij stijf is en slap en Ik ben besneden. Het is echt op de eikel en gaat van boven naar beneden en het is bijvoorbeeld als ik mijn piemel naar beneden duw en dan kijk dat hij uitsteekt en dank kijk. Het zit alleen daar een paar rimpels voorarrest niet

edit:Laatmaar.

Hi Yumiko123,

 

dankjewel voor je extra uitleg. Twin en ik zijn niet besneden en we hebben nog eens goed gekeken en bij ons is ie en voelt ie ook gewoon glad. Maar we denken wel dat we wat jij beschrijft wel eens bij andere jongens gezien hebben, tenminste dat waren van die fijne lijntjes een beetje. Het is moeilijk precies te omschrijven als je het niet kunt zien. Niet dat we hier nu foto’s uit moeten gaan wisselen, want dat is ook niet de bedoeling van het forum

Kun je bij jou die rimpel(s) ook voelen of eigenlijk alleen zien? Zitten ze er al soort van altijd of zijn ze pas ontstaan ofzo?

Als je er verder geen last van hebt, lijkt mij er niet zoveel aan de hand, maar je kunt het altijd laten controleren bij de huisarts. Die kan er dan even naar kijken.

 

Groetjes,

M&M’s

Reageer