Vraag

eikel groter dan voorhuid

  • 22 March 2021
  • 6 reacties
  • 267 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

 

ik zit met een vraagje. Is het normaal dat mijn eikel groter is dan men voorhuid? Mijn voorhuid kan maar een klein beetje naar achter. Is dit normaal?

Is er een mogelijkheid om te zorgen dat je dat wel kan? 
 

misschien een intieme vraag. Is het normaal dat ik een stukje voorhuid in mijn eikel heb?


6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

In je eikel? Ik neem aan dat je het toompje bedoeld, dat komt vanzelf los… de voorhuid kan je HEEL erg voorzichtig proberen uit te rekken, probeer het onder de douche, met warm water is het namelijk makkelijker...

Je kan met je duimen je voorhuid proberen uit te rekken, zodat het over je eikel heen gaat, doe ik zelf ook, want soms blijft de voorhuid daar “hangen” en kan je het  zo weer over je eikel heen doen

Hey !!

Goed dat je het vraagt ! 
Ieder zijn piemel is anders en daar is niks mis mee. Bij de ene persoon gaat de voorhuid makkelijk over je eikel en bij de ander gaat dat wat moeilijker.

Zoals hierboven al is gezegd: Het is goed en gezond om je voorhuid voorzichtig naar achter te trekken onder de douche. Hierdoor word je eikel schoon en rekt je voorhuid steeds meer uit en zal het uiteindelijk over je eikel heen gaan. Dit heeft wel wat tijd nodig. 

Als je nog vragen of opmerkingen hebt kun je altijd hierop reageren! 
 

Groetjezz,

Smabulok

Hoe oud ben je als ik vragen mag? 
 

het kan namelijk zo zijn als je 15/16 bent of dergelijke dat je voorhuid misschien te strak om de eikel heen zit waardoor er minder flexibiliteit in zit en niet volledig over de eikel heen kan. Hiervoor is medische hulp nodig er bestaat een zalf om het flexibel te maken en anders is er evt nog een optie voor besnijdenis. 
 

HelpingHand😊

Hoe oud ben je als ik vragen mag? 
 

het kan namelijk zo zijn als je 15/16 bent of dergelijke dat je voorhuid misschien te strak om de eikel heen zit waardoor er minder flexibiliteit in zit en niet volledig over de eikel heen kan. Hiervoor is medische hulp nodig er bestaat een zalf om het flexibel te maken en anders is er evt nog een optie voor besnijdenis. 
 

HelpingHand😊

K ben 13 😉

Hoe oud ben je als ik vragen mag? 
 

het kan namelijk zo zijn als je 15/16 bent of dergelijke dat je voorhuid misschien te strak om de eikel heen zit waardoor er minder flexibiliteit in zit en niet volledig over de eikel heen kan. Hiervoor is medische hulp nodig er bestaat een zalf om het flexibel te maken en anders is er evt nog een optie voor besnijdenis. 
 

HelpingHand😊

K ben 13 😉

Ah okay! Hou het toch in de gate 😁

Reageer