Vraag

Eikel en voorhuid

  • 14 November 2022
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

mijn eikel is heel erg gevoelig. Dit komt doordat mijn voorhuid nog nooit helemaal over mijn eikel is gekomen. Ik heb hem zojuist wat losser gekregen tijdens het masturberen. Ik vraag me af hoe ik hem minder gevoelig kan krijgen zonder dat ik er heel veel pijn voor hoef te hebben. Ik hoop ook niet dat ik heel erg ga schrikken van smegma als mijn voorhuid er ooit overheen komt.

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Onder de douche proberen de voorhuid losser te krijgen kan helpen. Geen zeep of douchegel gebruiken op de voorhuid/eikel! Als het langer niet lukt kun je naar de huisarts die je een zalf kan voorschrijven

Reputatie 3
Badge +2

Tegen de gevoeligheid kun je inderdaad een zalf gebruiken.

zie link hieronder, (ik ben geen expert! dus kijk wel even of dit inderdaad een optie is)

Vsm Derma Cardiflor Zalf - gevoelige en zeer droge huid 25GR | voordelig online kopen | De Online Drogist

 

De voorhuid kun je losser krijgen door bijv. in een warm bad.. een beetje te gaan rekken aan je voorhuid. Deze zal hierdoor loskomen.

 

VERTEL EVEN OF JE ER WAT AAN HEBT GEHAD

 

Groetjes,

Je mattie, Lucky Luke

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Lucky Luke ,

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Voor correcte informatie verwijzen we je naar de huisarts. Laat de huisarts je adviseren over de juiste zalf, en die kan je ook de juiste zalf voorschrijven. 

Groetjes,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reageer