heey jaivy!! super bedankt voor je antwoorden! je helpt ons hier heel erg mee. Het is heel erg dapper van je dat je zo open over jou eetstoornis kunt praten. Heb je kanker en dan krijg je dit er ook nog eens bij, heel heftig. in ieder geval heel veel sterke en geef niet op!
Hoi,
is dit topic niet tegen forum regel 9-B;
9. a. Reclame maken is niet toegestaan.
b. Oproepen voor enquêtes, onderzoeken of werkstukken zijn niet toegestaan.
Mij_Niet_Gezien
heeyy, dat klopt wel alleen dit is de enigste manier om levensverhalen van mensen te krijgen als je zelf totaal niet weet wat het inhoud. Niemand is verplicht om dit te beantwoorden dus het lijkt mij geen probleem. Ben je het er niet mee eens dan beantwoord je gewoon deze lijst niet. :)
heeyy, dat klopt wel alleen dit is de enigste manier om levensverhalen van mensen te krijgen als je zelf totaal niet weet wat het inhoud. Niemand is verplicht om dit te beantwoorden dus het lijkt mij geen probleem. Ben je het er niet mee eens dan beantwoord je gewoon deze lijst niet. :)
Ik heb zelf geen ervaring met eetstoornissen, en ik ben heus niet „tegen „ de lijst. Vat het niet verkeerd op, maar het was een reminder.
de kindertelefoon zal wel kijken wat ze ermee doen, miss heb ik het wel verkeerd, en is het “legaal“
Mij_Niet_Gezien
Heyyy wat superlief dat je dit hebt ingevuld voor ons🥰 we zijn je erg dankbaar.
We wensen je heel veel sterkte toe en hopen dat je er snel beter van word
Xxx
Jij bent een topper!
Super bedankt voor je hulp!🥰
zet hem op en hou vol, jij bent sterker dan de anorexia!
xxx
Hallo @Lisanne2007 ,
@Mij_niet_gezien heeft gelijk, het is tegen de forumregels om hier oproepjes voor werkstukken en dergelijke te plaatsen:
Regel 9b. Oproepen voor enquêtes, onderzoeken of werkstukken zijn niet toegestaan.
Hoe goed je het ook bedoelt, we kunnen dit niet toestaan. Daarom sluit ik nu dit topic.
Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon