Hoi ik ben 16 jaar en heb toen ik 14 was een eetstoornis gehad en op mn 15e zelf hersteld zonder hulp of advies. Hierdoor heb ik heel veel eetbuien gehad en ben ik in een binge/restrict cycle beland. Ik ga al een tijdje naar een psycholoog die hier niets van weet. Ik ben bang dat als ik zeg dat ik ben gerelapsed dat ze me niet vertrouwd of denkt dat ik nog meer niet heb verteld. Of dat ze mijn moeder hier over verteld aangezien dit serieuzer is dan waar we normaal over praten. Ik weet ook niet hoe ik het moet vertellen want ik zie er ook niet uit als iemand met anorexia en heb nooit ondergewicht gehad
Heyy,
Wat lastig zeg.. Ik denk dat het misschien wel handig is om eerlijk te zijn naar je psycholoog en zou het wel aan haar vertellen. Snap dat je dat eng vindt, maar je psycholoog gaat echt goed reageren hoor want die is er echt voor jou om je te helpen en ze zal echt begrijpen dat je het eng vind om erover te praten. Je kan echt alles met je psycholoog bespreken! Ook mag je psycholoog niks tegen je moeder zeggen zonder jouw toestemming want ze heeft geheimhoudingsplicht.
Als je niet weet hoe je het moet vertellen kan je het misschien opschrijven zodat je het haar op die manier kan vertellen? Je kan ook altijd een keertje met de kindertelefoon bellen of chatten voor advies hierover dat vind je misschien ook wel fijn.
Sterkte!
Liefs, ItsJustMe <3
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.