eetstoornis?

  • 15 January 2024
  • 0 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hoi allemaal, ik ben een meisje van 14 jaar.

ik ben al een hele tijd onzeker over mijn lichaam, maar sinds de zomer 2023 is het erger geworden. Ik zag hoe al mijn vriendinnen zo dun en mooi waren en ik niet. Ik wil niet zeggen dat ik heel dik ben maar ik heb wel wat meer buikvet en vollere benen als zij hebben. Ik begon met sporten en minder eten, alléén hield ik dat eten niet lang vol. Nu begint het weer slecht te gaan, ik heb de heletijd tussen door al weinig gegeten maar nu word het steeds erger. Ik heb soms dagen dat ik maar net 250 kcal binnen krijg. Ik weeg mijn eten en ik hou alle calorieën bij, ik ben ook bang voor dingen met veel calorieën. Ik sta ook minimaal 3x per dag op de weegschaal om te kijken of ik al ben afgevallen. Ik val nu snel af dus ik kan ook niet stoppen met weinig eten, omdat ik hopelijk mijn droom lichaam krijg. Ik weet dat het slecht voor je is, maar ik kan gewoon niet meer stoppen. Ik heb soms dagen dat ik wel “normaal” eet, maar de dag daarna eet ik dan heel weinig omdat ik me dan schuldig voel. Heeft iemand tips? 


0 reacties

Geen reactie

Reageer