Hey allemaal,
In Mei besloot ik mijn calorieën bij te houden voor de “lol”, dus had ik een app gedownload waarbij je de calorieën kan bij houden. Ik zag toen hoeveel calorieën ik binnen nam en daar schrok ik heel erg van. Ik wilde graag mijn calorieën verminderen en besloot gelijk om af te vallen, omdat ik mezelf al te dik vond. Weken lang hield ik het vol om rond de 1200/1000 calorieën te eten wat eigenlijk helemaal niet goed is. Mijn gewicht ging al snel omlaag.
De app die ik had gedownload heeft me geobsedeerd gemaakt met het tellen van calorieën. Ik kan er niet meer zonder mee en daar word ik helemaal gek van! Ik heb het al geprobeerd om het te verwijderen, maar toch download ik het weer.
De hele dag door denk aan eten. Ik voel me schuldig als ik te veel calorieën heb gegeten en door een serie heb ik een oplossing gevonden en dat is: overgeven bij het toilet.
Nog een probleem is dat ik mijn ongesteldheid 3 weken te laat is. En nee ik ben niet zwanger. Ik heb het gevoel dat het komt omdat ik zo veel ben afgevallen. Weet iemand waardoor dit komt? En komt het nog terug?
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen… Ik wil geen anorexia of wat dan ook. Weer iemand wat ik kan doen of heeft iemand tips? Ik weet geen raad meer.