eetprobleem

  • 21 July 2020
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet. Ik struggle nu meer dan een ander half jaar met eten. Ik haat het zo erg. Ik heb het gevoel dat ik nooit genoeg ben. Ik heb Anorexia gehad en ben  daarom ook 1 maand opgenomen. Het ging daarna toen wat beter en begon normaal te eten en drinken. Nu ben ik bijna een half jaar verder na de opname. Ik heb het gevoel dat alles weer terug komt. Ik kan geen moment niet stoppen met het denken aan eten en sporten. Heb ik te veel gegeten? Moet ik nog sporten? Hoeveel kcal heb ik extra verbrand? Ik eet nu niet meer dan 900kcal in een dag. Ik eet geen brood, geen suikers, niet veel koolhydraten zoals macaroni. Ik eet geen tussendoortjes meer. Ik huil vaker en voel me alleen.  Ik heb geen ondergewicht voor de duidelijkheid. Ik wil zo graag afvallen. Ik heb een psycholoog, maar die doet geen ene fu*k. 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hey, kittycatty

 

je moet gaan eten. Probeer je menu per dag steeds iets hoger te krijgen. Je kan ook kijken voor een site waar je je eten per dag in kan vullen en kijken wat je nog ong aan calorieën binnen moet krijgen.

 

en warom doet je psigoloog niks. Wat zegt die tegen je als je langs komt?

 

en warom wil je zo graag afvallen? Vind je jezelf te dik?

 

MVG annoniemejongen

Hey,

Vervelend voor je!

Ik zou toch is kijken of je terug kan of met iemand daarover praat of een andere psycholoog bezoeken. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Badge

Hoi, 

Ik heb precies hetzelfde! Ook anorexia, half jaar in het ziekenhuis gelegen en nu weer in een dip.

Ik heb zelf een eetschema, die ik samen met een diëtiste heb opgesteld. Dat hielp mij heel erg, want zo weet ik precies hoeveel kcal ik binnenkrijg, en ik weet dat alles gezond is. Met zo'n schema kan je misschien ook weer langzaam proberen om meer te gaan eten, want ik denk dat 900 kcal wel heel weinig is. 

Weet dat je niet de enige bent, ik duim voor je dat het snel weer beter gaat!👍🏻Gr L

Reageer