Hey,
Sorry dat ik dit allemaal zo vertel, maar ik weet gewoon even echt niet meer wat ik moet doen. De laatste tijd is het alsof alles gewoon te veel is geworden. Mijn hoofd zit zo vol, en ik word elke ochtend wakker met amper 10% energie, terwijl ik weet dat ik eigenlijk honderd nodig heb. Het is alsof ik mezelf de hele dag door moet slepen, zonder dat ik ergens echt kan opladen.
Eten is het enige waar ik nog een beetje controle over heb. Het klinkt misschien raar, maar door te bepalen wat ik wel of niet eet, voelt het alsof ik tenminste ergens de touwtjes in handen heb. Niet eten geeft me een soort rust, een moment waarin de chaos even stopt. Maar ik weet dat het niet goed is, en ik probeer het te verbergen, zodat niemand zich zorgen maakt. Ik merk alleen dat ik de laatste tijd steeds vaker duizelig ben en soms bijna flauwval.
Sorry, Ik weet dat dit niet de juiste weg is, maar ik voel me zo verloren. Ik doe mijn best om grip te houden, maar hoe meer ik probeer, hoe meer het voelt alsof alles wegglipt. Ik wilde hier eerlijk over zijn, want ik weet gewoon niet meer hoe ik hiermee om moet gaan. Sorry
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Iemand tips