Skip to main content
Vraag

eerste zaadlozing

  • 9 July 2024
  • 12 reacties
  • 228 Bekeken

Hey jongens 

Wanneer ondekte jullie dat je zaadlozingen kon krijgen?  Was dat door een nattedroom of meteen door het masturberen? 

 

Ik zelf was 11, kreeg een nattedroom en daarna lukte het ook met masturberen om een zaadlozing te krijgen. 

 

Groetjes 

Ik was bij mijn pleegouders vlak voor mijn 10de verjaardag toen ik voor het eerst met mijn pik speelde en hij werd stijf en het voelde lekker toen ik aan mijn eikel zat.. Toen had ik een orgasme en kwamen er een paar druppeltjes uit. Nu wist ik hoe ik moest aftrekken en deed sat dagelijks en er kwam al meer uit. Een echte zaalozing had ik toen ik 10 jaar en enkele maanden oud was.


Ik was 11,5 toen ik voorvocht kreeg. Ik rukte al wel maar had nog niks. Tot er ineens voorvocht kwam. Ik dacht dat het plas was haha nu heb ik nog steeds voorvocht 😐

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hey! Ik heb hier een antwoord gegeven op jouw vraag 😉https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/op-welke-leeftijd-en-manier-kwamen-jullie-erachter-dat-je-sperma-had-88988?postid=582929#post582929

Liefs Tover xxx


 

Wow heb je het echt vroeg gekregen al :) 


Op mijn 13e nog steeds niet lmao...


Op mijn 13e nog steeds niet lmao...

Hey, ik had dit ook ik ben net 15 en toen ik laat 14 was ongeveer februari/maartperiode hrb ik mijn zaadlozing gekregen. 

 

Maak je geen zorgen, lekker rukken 💪🏼 en van jezelf genieten en de dag is er aan te komen omdat je misschien net in de pubertijd zit of al zit. 

 

Groetjes D Anoniem. 


Ik heb nog steeds niks 


Ik was 12,5. Was nieuwsgierig naar masturberen dus ging het zelf maar eens proberen. Ik had nog niet echt een idee hoe dat allemaal precies werkte dus toen ik klaarkwam (meteen met sperma) was dat wel een verrassing 😅

Natte dromen heb ik bijna niet gehad. 2 toen ik 14 was en daarna nooit meer


Ik heb nog steeds niks 

@Rick123  zal denk niet heel lang meer duren 


Ik was 12,5. Was nieuwsgierig naar masturberen dus ging het zelf maar eens proberen. Ik had nog niet echt een idee hoe dat allemaal precies werkte dus toen ik klaarkwam (meteen met sperma) was dat wel een verrassing 😅

Natte dromen heb ik bijna niet gehad. 2 toen ik 14 was en daarna nooit meer

@tim16  wel gaaf dat je meteen met sperma klaarkwam.. Was het echt schrikken of viel het mee?


Ik heb nog steeds niks 

@Rick123  zal denk niet heel lang meer duren 

@Ikbenanoniem_mei2024 ik heb nog een oudere broer en hij kreeg sperma met 15,5 zou ik het dan ook pas rond mn 16e krijgen?


Ik heb nog steeds niks 

@Rick123  zal denk niet heel lang meer duren 

@Ikbenanoniem_mei2024 ik heb nog een oudere broer en hij kreeg sperma met 15,5 zou ik het dan ook pas rond mn 16e krijgen?

@Rick123  Dat hoeft niet speciaal, maar als het in de genen zit dat familie wat later is zou het bij jou misschien ook wat later zijn. Ik heb zelf geen broer om te vergelijken maar weet dat een neefje van mij ook de zelfde als mij. 


Reageer