Vraag

eerste menstruatie duurt lang

  • 3 August 2022
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik werd vorige week voor het eerst ongesteld. Heel spannend maar na 7 dagen is er nog steeds bloed? Is dit normaal? heeft iemand anders het ooit ook al eens gehad? Help het kapidi


3 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

Toen ik voor de eerste keer ongesteld was, was ik voor ietsje langer dan 7 dagen ongesteld. Na 7 dagen begon het wel minder te worden, maar er bleef een beetje bloed uitkomen. Je eerste paar keren ongesteld zijn bijna altijd onregelmatig. Het kan dus zijn dat je iets langer menstrueert de eerste keer. Bij mij was het in totaal 9 dagen tot ik echt geen bloed meer verloor, maar na 7 dagen was het bloed wel heel weinig. 

Ik weet dus niet precies wat jouw ‘omstandigheden’ zijn. Maar ik zou zeggen dat het niet erg ernstig is. Mocht je echt heel lang blijven menstrueren, kun je altijd bij je moeder terecht, die weet er vast al meer van, en ook bij de dokter kun je altijd terecht.


Ik hoop dat je er nog wat aan hebt!

 

-Yodema

Reputatie 2
Badge +1

Bedankt ik heb er heel veel aan!!

Reputatie 2
Badge +1

Heyy,

Geen zorgen, dat is gewoon normaal! Toen ik voor de eerste keer ongesteld was duurde het 9 dagen en bloedde ik best hard. Helemaal niks mis mee! Je hoeft je trouwens ook geen zorgen te maken als het lang duurt voordat je weer ongesteld wordt, dat is ook normaal. 💖

Reageer