Skip to main content

Hey jongens 

Op welke leeftijd kregen jullie de eerste zaadlozig?

Was het de eerste keer een natte droom of door het aftrekken? Schrok je toen ook of wat waren je gevoelens? 

 

Groetjes 

Ik was 10 en een paar maanden.
De eerste keer dat ik mezelf aftrok was wel speciaal voor mij. Ik zat op de rand van mijn bed met mijn pik te spelen en dat voelde lekker.  Dus ik ging ermee door. Het voelde alleen maar beter en beter, dus ik ging door. ik was wel benieuwd wat er ging gebeuren.  en toen kwam ik klaar en dat lekkere gevoel explodeerde en er kwamen een paar druppeltjes voorvocht uit maar dat vond ik al fantastisch. Later dat jaar kreeg ik echt sperma en spoot er al meer uit.


@Stoppelbaartje 

Precies het zelfde als bij mij, ik was ook 10 toen ik mij aftrok en het gevoel werd maar beter en beter. Toen ik klaarkwam kwam er 1 straaltje uit. Later in dat jaar werd het steeds meer en meer. 


Ik was 12 denk ik l en had gelijk wel zaad, eerste keer was in de nacht en schrok wakker


Ik ben nu 13 maar ik kan niet klaarkomen ik krijg alleen voorvocht is dat erg?


@Itsglennir 

Nee is niet erg, denk dat het niet lang meer duurt voor je het ook krijgt? Heb je al wel schaamhaar enzo?


@Itsglennir Had ik in het begin ook en een paar maanden later kreeg ik echt sperma. Dus dat is niet erg! dat is het begin van sperma.


Hoi, krijg je alleen nog geen zaadlozing of ook dat hele lekkere gevoel (klaarkomen) nog niet? Ben je misschien besneden of niet? Laterss


Ja ik heb wel schaam haar en oksel haar maar een paar weken geleden begin het echt te groeien, en net had ik gemasturbeerd en kreeg ik een lekker gevoel maar er kwam alleen vocht uit


En ben niet besneden wilde eerst wel maar heb toch niet gedaan


@Itsglennir 

Dan zal het zeker niet lang meer duren, ook omdat je toch al schaam en okselhaar hebt. Wel fijn dat het masturberen lekker voelt. 


Ik kreeg het toen ik 11/12 was,

Was rond 22:00 ofzo en ik was aan het spelen toen gebeurde het en ik schrok heel hard 

Maar ik krijg meestal voorvocht want de laatste keer dat het echt was was een maand of 2 geleden...


Reageer