Beantwoord
Eerste keer tampon gebruiken
Hi!
Eigenlijk ben ik 12 jaar maar anders gaan de onderwerpen niet waarop ik zoek.
Ik ben al 3 keer ongesteld geweest en wil nu wel eens een tampon gebruiken.
Alleen het gaat er niet in(de kleinste variant).
Met water
Ontspan
Duwen
Enzovoort,..
- De tekst is verwijderd, is in strijd met forumregel 6-
Eigenlijk ben ik 12 jaar maar anders gaan de onderwerpen niet waarop ik zoek.
Ik ben al 3 keer ongesteld geweest en wil nu wel eens een tampon gebruiken.
Alleen het gaat er niet in(de kleinste variant).
Met water
Ontspan
Duwen
Enzovoort,..
- De tekst is verwijderd, is in strijd met forumregel 6-
Beste antwoord door Anonymous
Hey!
Het is normaal dat als je jong bent de opening van jouw vagina nog niet erg groot is en dat het er dus moeilijker in geraakt. Als je verder in de puberteit zal komen zal dit vermoedelijk ook verbeteren.
Je kunt op voorhand al eens met een vinger of spiegeltje kijken waar het precies in moet.
Probeer de tampon in te brengen als je volledig ontspannen bent en wanneer je ook effectief je menstruatie hebt (zodat het niet te droog is). Forceer het niet en blijf gewoon enkele keren proberen.
Groetjes
Lot
Bekijk origineelHet is normaal dat als je jong bent de opening van jouw vagina nog niet erg groot is en dat het er dus moeilijker in geraakt. Als je verder in de puberteit zal komen zal dit vermoedelijk ook verbeteren.
Je kunt op voorhand al eens met een vinger of spiegeltje kijken waar het precies in moet.
Probeer de tampon in te brengen als je volledig ontspannen bent en wanneer je ook effectief je menstruatie hebt (zodat het niet te droog is). Forceer het niet en blijf gewoon enkele keren proberen.
Groetjes
Lot
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.