Vraag

eerste keer ongesteld

  • 3 January 2022
  • 5 reacties
  • 224 Bekeken

Badge

Hoi,

vandaag ben ik voor het eerst ongesteld geworden, ik kwam er achter omdat ik heel veel bloed in m’n onderbroek had. Ik was gelijk naar m’n moeder gegaan, Maandverband aangedaan etc. Alleen ik had helemaal geen klachten is dit normaal? En nu zie ik echt heel weinig bloed in m’n Maandverband. Ik zou graag willen weten of dit normaal is,

groetjess


5 reacties

Badge

hi,

de eerste keer had ik ook bijna geen bloed of klachten.  Dit is volledig normaal. Ik zou zeggen, geniet er even van want waarschijnlijk krijg je over een paar menstruaties er ook last van net zoals veel vrouwen. En zo niet, dan niet. Iedereen zijn/haar lichaam is anders, en de menstruatie (cyclus) is dus ook anders! Sommige mensen hebben er super veel last van, soms zo veel dat ze niet goed kunnen functioneren, en sommige mensen hebben helemaal nergens last van!

Groetjes, Anoniem

Reputatie 2
Badge

Maak je geen zorgen, dat is allemaal heel normaal. Toen ik voor de 1e keer ongesteld was geworden had ik ook niet echt ergens last van. 

Bij elke vrouw is het verschillend, mijn zus is er bijvoorbeeld heel erg ziek van en heeft erg buikpijn. Ik heb zelf bijna nergens last van. 

Groetjes, Tess

Volgens mij is dat normaal want ik ben ook 10 min geleden voor het eerst ongesteld geraakt en ik had ook geen klachten

Reputatie 6
Badge +5

Hey! Dit is heel normaal. In het begin is het vaak ook wat minder heftig. Ik zou zeggen, geniet hier vooral van, want het kan nog veranderen. Ieders lichaam is anders en ieders lichaam reageert hier anders op, dus dit is helemaal niet raar. Heel veel suc6! :)

Badge

Hoi! Dit is heel erg normaal! In het begin is het vaak erg licht en merk je er bijna niks van. Mijn eerste keer duurde 1 dag en was heel weinig. Niks om zorgen om te maken! 

Reageer