Vraag

Eerste bh vragen??

  • 20 April 2020
  • 5 reacties
  • 232 Bekeken

Badge

Hi! Ik ben een meisje van 13 en ik wil best graag een bh, maar ik durf het alleen niet aan m'n moeder te vragen.

Ik ben bang dat ze het raar vind ofzo..

Ik draag wel een soort topjes, maar die vind ik niet meer zo lekker zitten.

Ik heb nog niet hele grote borsten, maar ze zijn wel aan 't groeien.

Ik ook best onzeker over de grote van mijn borsten.. Heeft iemand tips om ze sneller te laten groeien??

En hoe kan het beste aan mijn moeder vragen of ik een bh mag?? Alvast bedankt! Xx


5 reacties

Hey,

Laat je borsten zoals ze zijn. Ze groeien in hun eigen ritme dus probeer niets te forceren. Er is geen 'perfecte' maat voor ze. En je kan het gewoon aan je moeder vragen hoor😊. Zij is per slot van rekening ook een vrouw en draagt ook gwn beha's. Vraag gewoon als je even  samenm je moeder bent. Niks om je zorgen om te maken😉

Badge

Hey,

Laat je borsten zoals ze zijn. Ze groeien in hun eigen ritme dus probeer niets te forceren. Er is geen 'perfecte' maat voor ze. En je kan het gewoon aan je moeder vragen hoor😊. Zij is per slot van rekening ook een vrouw en draagt ook gwn beha's. Vraag gewoon als je even  samenm je moeder bent. Niks om je zorgen om te maken😉

Thx voor het advies!! Alleen ik ben bang dat mijn moeder m'n boobies zeg maar te klein vind voor een bh ofzo..

En op wat voor manier zou ik 't kunnen vragen aan mijn moeder? Dus bijvoorbeeld met wat voor zin? X

 

Thx voor het advies!! Alleen ik ben bang dat mijn moeder m'n boobies zeg maar te klein vind voor een bh ofzo..

En op wat voor manier zou ik 't kunnen vragen aan mijn moeder? Dus bijvoorbeeld met wat voor zin? X

Hey,

Ik weet niet of je veel last hebt tijdens het bewegen van je borsten? Hoe klein ze ook zijn, ze kunnen pijnlijk zijn als je gaat sporten en dan is ondersteuning er fijn. Je kan beginnen met een sportbh. Zeg dat tegen je moeder. 

Bijv: "ey mam, ik merk dat mijn borsten pijnlijk zijn tijdens het sporten/ik wil wat ondersteuning voor mijn borsten/ andere reden, Wil je samen met mij een BH gaan kopen? En wat zou jij aanraden? Een sportbeha of een normale?" Of iets in die richting. 

Oftewel: zeg tegen je moeder dat je er graag eentje wilt en geef daarbij je reden. Je moeder snapt het vast wel😊.

Ik hoop dat ik je zo geholpen heb!

 

P.s. ik denk dat het leukste is als je samen met je moeder je bh gaat kopen. Lekker even de band versterken en je moeder kan helpen met vragen aan de medewerkers van de winkel als je dat zelf niet durft ;)

Badge

 

Thx voor het advies!! Alleen ik ben bang dat mijn moeder m'n boobies zeg maar te klein vind voor een bh ofzo..

En op wat voor manier zou ik 't kunnen vragen aan mijn moeder? Dus bijvoorbeeld met wat voor zin? X

Hey,

Ik weet niet of je veel last hebt tijdens het bewegen van je borsten? Hoe klein ze ook zijn, ze kunnen pijnlijk zijn als je gaat sporten en dan is ondersteuning er fijn. Je kan beginnen met een sportbh. Zeg dat tegen je moeder. 

Bijv: "ey mam, ik merk dat mijn borsten pijnlijk zijn tijdens het sporten/ik wil wat ondersteuning voor mijn borsten/ andere reden, Wil je samen met mij een BH gaan kopen? En wat zou jij aanraden? Een sportbeha of een normale?" Of iets in die richting. 

Oftewel: zeg tegen je moeder dat je er graag eentje wilt en geef daarbij je reden. Je moeder snapt het vast wel😊.

Ik hoop dat ik je zo geholpen heb!

 

P.s. ik denk dat het leukste is als je samen met je moeder je bh gaat kopen. Lekker even de band versterken en je moeder kan helpen met vragen aan de medewerkers van de winkel als je dat zelf niet durft ;)

Bedankt!! Ik ga moed verzamelen om het te vragen!! X ;)

Bij mij ging het ongeveer zo. Ik had oude bh's van mn zus gevonden die wel pasten. En toen zei ik een keer tegen mn moeder. Deze topjes zitten echt niet fijn meer, kan ik die oude bh's van mn zus dragen?  En toen zei mn moeder dat we beter nieuwe konden kopen. Bij de zeeman hebben ze hele fijne bh's zonder beugel dus die raad ik voor je eerste bh zeker aan!! 

Je kan bijv alvast wat onderzoek doen naar waar je leuke bh's hebt gezien en dan tegen je moeder zeggen "ga je morgen even mee naar de stad? Ik wil bh's kopen want mijn topjes zitten niet zo fijn meer"

Reageer