Vraag

eerste bh

  • 13 July 2020
  • 5 reacties
  • 157 Bekeken

Badge

Hoi hoi

 

ik zou graag mijn eerste BH willen kopen samen met mijn moeder maar ik durf het haar alleen niet goed te vragen ik had het er rond kerst ofzo met haar over gehad en toen zij ze dat we het in de zomervakantie zouden doen en nu is het zomervakantie maar ben ik bang dat ze het vergeten is en durf ik het haar ook niet nog een keer te vragen

 

alvast bedankt 


5 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey, zuma

 

ik ben een jongen maar ik weet wel hoe het bij mijn zusje ging en dat was zowat het zelfde. zij vroeg het toen vgs opnieuw toen ze met mij. moeder door de stad liep. maar geen angst om het te vragen. je moeder heeft het zelfde gehad dus het zal waarschijnlijk heel normaal zijn. je kan bijvoorbeeld vragen of zij nog weet wat jij bij kerst heb gevraagd. zo ja nouja dan heb je de vraag al gesteld en anders vraag je het gewoon. je moeder zal vast niet ineens heel boor worden ofzo.

 

ik hoop dat je hier wat aan hebt

 

MVG annoniemejongen

Hey Zuma

 

Het kan volgens mij geen kwaad om je moeder eens aan haar belofte van Kerst te herinneren, zoals Annoniemejongen385 voorstelde. Vraag maar, eventueel vooraf of tijdens het shoppen, of er tijd is voor het halen van een bh. 

 

Als je dit niet direct aan durft te geven, zou je je moeder een berichtje kunnen sturen. Dat kan iets zijn als: Hey mam. Weet je nog dat je rond Kerst beloofde dat we een eerste bh voor me gingen halen in de zomer? Op die manier wordt het voor je moeder duidelijk dat jij hier behoefte aan hebt. Je zou ook eventueel een foto van een bh die je mooi vindt naar haar kunnen doorsturen, en je moeder vragen of die bh een goede bh voor jou lijkt. Ook zo kan je moeder tot het besef komen dat jij toe bent aan je eerste bh. 

 

Zoals Annoniemejongen385 zei, heeft je moeder dit moment ook meegemaakt. Ik vermoed zelfs dat ze trots zal zijn, dat jij zo goed aan het ontwikkelen bent. 

 

Gr. Kenshin

Heyhoi @Zuma,

ik herken dit heel erg bij mezelf. Ik durfde dit ook niet aan mijn moeder te vragen. Ik heb het uiteindelijk toch gewoon gedaan en ze was super aardig en behulpzaam. Ik weet zeker dat jou moeder ook zo gaat reageren. Eigenlijk heb jij de grootste stap al gezet. Namelijk je moeder om een BH vragen. Daarop reageerde ze dat jullie in de zomervakantie even zouden kijken. Dus ze reageerde niet vervelend toch? Als je het haar dus even herinnert zal ze je nu echt niet ineens bijten hoor ;-) 
En ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van een moeder die boos werd wanneer haar kind om haar eerste BH vroeg. Het kan wel zijn dat je moeder het te vroeg vind voor een BH, maar boos worden ze nooit. Waar moeten ze eigenlijk kwaad over worden? Dat je groeit en een echt vrouw word?
Dus wanneer jullie bijvoorbeeld een keertje met zijn tweeën zijn ga je naar je moeder toe en zeg je: “Hoi mam, kunnen we misschien binnenkort even kijken voor een BH?” Super simpel toch? Ze zal je 100% helpen. En misschien word het BH shoppen met je moeder wel zo gezellig dat jullie later gewoon met zijn tweetjes zonder na te denken een Lingerie winkel binnenlopen. Gewoon vragen dus!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Succes nog! En je kan het hè ;-) 

Groetjes soyeonx.

Reputatie 2
Badge +1

Hoi hoi

 

ik zou graag mijn eerste BH willen kopen samen met mijn moeder maar ik durf het haar alleen niet goed te vragen ik had het er rond kerst ofzo met haar over gehad en toen zij ze dat we het in de zomervakantie zouden doen en nu is het zomervakantie maar ben ik bang dat ze het vergeten is en durf ik het haar ook niet nog een keer te vragen

 

alvast bedankt 

hee

ik ben nu 14 en toen ik voor het eerst een bh met mijn moeder ging kopen ging het eerst van ik had als wel een beetje borsten  dus mijn moeder zij van wil/moet je niet een bh en ik zij zo van ja dat kan wel alleen ik dacht ook dat ze het was vergeten dus wij gingen naar de hema en moesten iets halen idk wat maar ik bleeg gewoon staan  bij dat bh rek en toen zij ze iets van ohja wil je een bh dus ik heb het niet echt gevraagt maar gaf wel een beetje een hint dat ik bij het rek bleef staan dus als je het niet durft te vragen en je bent met je moeder samen bijvoorbeeld in de hema kan je ook een soort hint geven ik snap heel goed als je het niet durft te vragen maar heb je er eenmaal 1 dan komt de rest van zelf en kan je gewoon zeggen mam ik heb een nieuwe bh nodig of ik heb een witte nodig. succes!

groetjes:kissing_heart:

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Ik vond het ook een beetje raar en eng toen ik mijn moeder om mijn eerste bh ging vragen maar ze was heel begripvol en snapte het ook omdat ik vertelde dat mijn vriendinnen ook bhs droegen. Je kan het haar gewoon vragen want zij heeft het zelf ook meegemaakt.

Succes! Xx

Reageer