een schaamhaar vraag


  • Anonymous
  • 0 reacties
Scheren jullie het schaamhaar?
Zo ja: Waarom?
Zo nee: Waarom niet?

10 reacties

Nee, omdat ik het ongemakkelijk vindt. Plus mn vriend vindt het niet erg dat ik het niet doe.
hey, ik scheer mn bos schaamhaar dus nooit
waarom niet? = nou, eigenlijk vind ik het wel goed zo, ik zie echt het nut van scheren echt niet in. heb het ook nog nooit geschoren en nu ik 15 ben heb ik al echt een hele grote zwarte bos op mn kut. het kan me ook niets schelen wat anderen er van vinden dat ik er voor kies om juist wel met een behaarde kut en ja, zelf okselhaar rond te lopen. ach, dan zit er wel eens een plukje schaamhaar dat uit mn slipje komt bij het zwemmen, so what?? jezus, het is maar haar hoor! en trouwens, ik ben dus echt niet het enige meisje he? ik ga vaak naar de sauna, en daar ben ik echt niet het enige meisje met een grote bush op mn kut, ik zie vaak genoeg andere meisjes met echt wel veel schaamhaar! al dat haar hoort gewoon bij mij, en mijn ervaring met jongens is dat de meeste van mn vriendjes het echt heel erg opwindend en geil vonden als ze er achter kwamen dat ik een grote zwarte bos in mn slipje verborg.
Ja ik doe het wel.
Ik vind het gewoon fijner zitten, maar ik heb geen problemen met mensen die het niet doen.

Je moet lekker doen waar jij je comfortable bij voelt.
Wel of niet er is geen fout antwoord.

Xx Maii

Hey topicstarter, Of ik me scheer ja/nee , en waarom dan?

Ik ben een meisje van 17 en Nee, ik scheer me nooit bij mijn vagina, en ook nog nooit gedaan trouwens.

Dan vraag je ook nog ‘waarom’ ik me dan niet scheer?

Ik ben  een Arabisch meisje, en die hebben gewoon meer, donkerder, bij  Arabische meisjes is het allemaal veel duidelijker zichtbaar, en we hebben ook gewoon echt wel veel schaamhaar op onze vaginaś. Toen ik 9 was kreg ik ineens en heel veel schaamhaar, ik was een van de eerste van de klas en dat vond ik best stoer. ik heb serieus nooit zelfs nagedacht om al dat haar steeds weg te halen, waarom? Ik heb mijn echt wel grote bos  haar altijd al stoer gevonden, zei ik net, en op mn 12e had ik al echt heel veel haar ‘beneden’. En ik vind het nog steeds heel normaal en natuurlijk dat ik op mn 17e nog steeds een harige meid ben. Mijn oksels laat ik ook altijd al groeien, ik heb best lange zwarte haren op mijn onderarmen, mn benen laat ik ook...en ach, iedereen die mij kent of bevriend is met mij weet gewoon dat er bij mij over heel mn lichaam nou eenmaal beharing groeit. Ik zit er niet mee, en laat alles lekker groeien!! Omdat ik het ZELF wil!! XXX 

-onnodige quote verwijderd-

1- Nee ik ben een meisje van 18 en heb mn kuthaar nog nooit geschoren, voor mij lekker harig daar.

2-waarom?- Nou, ik ben het ten eerste  gewend om een meisje te zijn met een grote bos schaamhaar, als ik op de wc in mn slipje kijk verwacht ik een zwarte harige bos. Al dat haar hoort daar, ik vind het gewoon

prettig en mooi om ‘daar ‘ helemaal behaard en harig te zijn

Ja ik wel, omdat ik dat mooier en fijner vind zitten.

Badge +2

Ik scheer niet ik gebruik ontharingscrème ik doe het meestal alleen als ik ga zwemmen of als ik op vakantie ga, ik vind het niet fijn als mensen mijn haar zien. Verder knip ik het af en toe bij als het veel word (1 keer in de maand ofzo). 

Ja, ik houd het goed bij, vind ik er verzorgd en beter uit zien.

Reputatie 5
Badge +5

Ik ben nog helemaal kaal en glad daar, maar als ik schaamhaar krijg scheer ik het weg. Kaal en glad daar vind ik veel mooier

Badge

Nou ik heb daar pas net wat haar zitten en ik heb het een paar x gescheerd maar het groeit niet zo snel.

Reageer