Vraag

een dag alles goed andere dag alles verkeerd

  • 23 May 2024
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heyy

 

Ik weet niet wat het is, maar een dag voel ik mij zo zelfverzekerd, goed in me vel. Dan ga ik naar bed en wordt wakker en voel me vet, vies en/of lelijk. de dag daarna dan niet meer en ik weet niet wat het is.  

Misschien is het gewoon door stress want ik doe nu examens. Misschien is het gewoon hormonen, maar het voelt natuurlijk niet fijn al helemaal omdat ik eindelijk goed begon te voelen en ik weet het ook allemaal niet zeker.

Ik heb altijd wel stress gehad en mijn lichaam laat me dat voelen mij keel voelt dicht me borst wordt nauw en ik wordt erg misselijk ook krijg ik rode plekken op mij lichaam als ik stress heb en meer. 

Omdat ik stress zo voel denk ik misschien dat dit een nieuwe stress symptom is. 

 

Weet iemand misschien wat het kan zijn?

thxx


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, ik denk dat je wel goed zit dsat het stress kan zijn. Je hebt er al last van lees ik, en dit komt er nog bij. Heel vervelend, dat begrijp ik zeker. Misschien kun je hier iets mee:

https://nl.wikihow.com/Omgaan-met-stress  er staan tips in die je kunt gebruiken. En ontspannings oefeningen zijn ook heel goed, die kun je op youtube vinden. Probeer ze maar eens, het werkt echt.

Succes ! Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 2
Badge

@Tartan14 
bedankt ik zou wel even kijken

 

Reageer