Vraag

E-cup met 12 jaar

  • 18 May 2021
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

Badge

Hi!

Ik ben dus 12 jaar oud, en heb dus laatst bh's gekocht.  Ik heb alleen een probleempje, het is dus cup-E.  Is dit normaal?  Letterlijk alle andere meiden in mijn klas hebben dus cup-A, cup-B, cup-C of cup-AA. Maar ik heb dat dus niet. Hierdoor denken mensen vaak dat ik 14 of zelfs 16 ben. Laatst kwam een-ik denk-16 jaar oude jongen op me af of ik een keer  met hem uit zou willen. Toen moest ik heel awkward uitleggen dat ik 12 was en niet geïnteresseerd.

Heeft er iemand tips? 


3 reacties

Nouja daar kan je natuurlijk niet zoveel aan doen. Het is groter dan gemiddeld maar dat is geen probleem! Jij bent waarschijnlijk gewoon iets eerder dan anderen. Don’t worry!

Reputatie 4
Badge +2

Hey!

Het is inderdaad bovengemiddeld groot maar dat geeft helemaal niks. Je bent gewoon wat eerder begonnen aan de puberteit dan anderen maar dat trekt komende jaren wel weer bij. Ik denk trouwens dat het voor die 16-jarige ongemakkelijker was dan voor jou hoor! En er zitten ook een aantal voordelen aan er ouder uitzien hoor! Je kan bijvoorbeeld over een paar jaar iedere club binnen die je maar wilt. En ik denk dat er een aantal meiden ook wel al heel jaloers zijn op jou.

Voor de echt praktische tips kun je beter wachten op reacties van andere meiden maar er is helemaal niks mis met je hoor!

Groetjes!

Badge

Hee @Terra_vlw ,

dit is echt volkomen normaal, want ieder lichaam is anders. Het ene begint eerder met groeien, het ander later. Het ene lichaam groeit sneller, het ander langzamer. Het ene lichaam wordt groter, het ander blijft kleiner. En dat is allemaal dikke prima, want het zou saai zijn als iedereen hetzelfde is, niet?

Zolang jij er geen fysieke last van hebt, is het sowieso niet nodig om je er zorgen over te maken!

Dat je er ouder uitziet en daardoor oudere pubers in je geïnteresseerd zijn lijkt mij persoonlijk niet echt een probleem. Als jij niet in hen geïnteresseerd ben, dan wijs je ze af.  En dat wordt dan waarschijnlijk akward… maar dan wijs je ze af omdat je ze niet leuk vind, toch? Niet per se om het leeftijdsverschil? (Als jij ook in hen geïnteresseerd bent, dan is er inderdaad best wel een leeftijdsverschil, maar als jullie beiden een goeie tijd hebben, wat is daar dan mis mee?)

Ik hoop dat je niet vaak in zulke situaties terecht komt en dat je je eigen lichaam accepteert zoals ie is (het zelfs mooi vind :), SELF LOVE IS THE BEST LOVE! )

grooeetjeess,

@KawaiiLegend3 

Reageer