Vraag

Durf geen bh aan te doen

  • 13 May 2018
  • 4 reacties
  • 483 Bekeken

Badge
Ik heb net mijn eerste bh gekocht, alleen durf hef niet aan bij gym omdat ik een half jaar geleden over een meisje zij zo van: “het is echt raar dat zij dat nu al draagt” en een beetje ronddolden. Nu durf ik Het niet aan omdat meisjes uit mijn klas zeggen van: “waarom draag jij het” en “je zij zelf dat je Het raar vond” en dat soort dingen.
Ik heb wel een bh nodig om te dragen maar weer niet wat ik nu moet doen
Plz help me,
Xxx een meisje

4 reacties

iedereen begint op een ander moment met bh’s dragen, dus draag die bh maar gewoon lekker, als andere meisjes vragen waarom je het vraagt zeg je gewoon dat je het nodig vond, over een tijdje draagt iedereen bh’s en is al dat gezeik voorbij komt goed meis ?
Goedenavond.
Als meisjes zijnde is het heel normaal om bh's te dragen. Het hoort er bij en iedereen zal het een keer (vroeg of laat) aan de orde komen. Niks om je voor te schamen.
Zoals @anoniem545 al zegt: 'iedereen begint op een ander moment', dus trek niks van aan. Zij zullen ook ooit eens een bh 'moeten' of willen.
Badge
@ikhoopdatikjekanhelpen en @anoniem545 thanks!
Hoi,

Het was wel een half jaar geleden hè. In die tijd kunnen je borsten gewoon flink groeien. Dat is bij jou waarschijnlijk gebeurd en nu snap je het dus. Het is niet erg om later je 'fouten' te herstellen. Dat is juist knap. Laat dit dan ook meteen ern les zijn over roddelen: uiteindelijk levert het niks goeds op.

Gr. Pin

Reageer