Vraag

Dunne armen!!

  • 9 May 2023
  • 6 reacties
  • 92 Bekeken

Badge

Hey,

ik ben een meisje en ik heb dunne armen... daardoor voel ik me wat onzeker :( zoals je weet wordt het warmer, maar ik durf niks met korte mouwen te dragen, omdat ik bang ben dat mensen opmerkingen over mijn armen gaan geven!! Is dit normaal?? Want iedereen die ik ken heeft zeg maar gewone armen.. ;( Ik wil graag bijkomen maar dat is lastig omdat ik een snelle metabolisme heb.

Liefs,

Emily


6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou me geen zorgen maken over dat gebeuren van opmerkingen.

 

En je kan gewoon bij komen met een "snel metabolisme" 

 

Gewoon dik vet gaan eten, maar dit is niet aangeraden

Ik geloof niet dat iemand naar iemand armen gaat kijken hoor. Maar ja zo werkt het met onzekerheid.  Jij ziet het terwijl het niemand anders opvalt. 

Hey,

Ik ben onzeker omdat ik wat steviger ben. Kinderen die dat soort opmerkingen maken hebben altijd wat te klagen. Zoals al in me handtekening staat: Voor de wereld ben je: Te dik of te dun, te klein of te lang, te druk of te saai, te slim of te dom, te mooi of te lelijk. Voor God ben je: Geliefd, geaccepteerd, gezegend, vergeven en de Zijne. Vergeet dat niet. Ookal geloof je niet.

Doei!

Reputatie 7
Badge +9

Dit is een goed bedoelde post maar het lijkt wel een beetje op een reclame spotje🤣

 

Als je op de definitie van reclame zoekt komt het inderdaad aardig in de buurt. Ik wil het woord van God verkondigen. Het woord van God is speciaal. Je kan het zien als reclame. Zoals je al zegt het is goed bedoelt.

Badge

Heel late antwoord maar: bedankt voor de lieve berichtjes! :)

Reageer