hey ik ben Roos, en mijn vader en moeder nemen sinds kort hellofresh en ik wil graag wat dun blijven en nu zag ik dat de calorieen van de hello fresh elke gerecht wel bijna 800 cal was en ook wel eens 900 of meer en soms ook 600 maar mijn moeder weet dat ik de recepten lekker vind maar weet niet dat ik het nu niet meer wil eten omdat ik denk dat ik er dik van word, maar moet ik nou zeggen dat ik wel hello fresh wil eten of niet? als ik het niet wil krijg ik trouwens gewoon brocolie en boontjes enzo..
Bladzijde 1 / 1
Tja. Als je dat wel wil eten moet je niks zeggen en als je het niet wil dan moet je dat bij je moeder aangeven. Het is wat je zelf wilt
fatburner van mobicep helpt mij
Hoi, ik zou het zeggen tegen je moeder, als je er echt mee zit. Dan kan je moeder misschien andere gerechten bestellen of zelf iets koken.
Dit is niet veel maar ik hoop dat je er wat aan hebt! Groetjes!
Hey, het maakt toch helemaal niet uit om 1 of misschien wel 7 dagen iets ongezonds te eten? het is misschien wel wat veel maar je hebt best veel caloriën op een dag nodig! :)
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.