Vraag

dumbells kopen

  • 29 October 2020
  • 6 reacties
  • 85 Bekeken

Badge +2

Ik zou graag dumbells (gewichten) willen kopen alleen mijn ouders weten niet dat ik zeg maar zo ben ik vind het een beetje ongemakkelijk om te zeggen omdat ik ook aardig jong ben (13) maar zou het wel willen zeg alles wat in je op komt maar hier beneden🤪


6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

ik zou het gwn vragen, ik was ook 13 toen ik dumbells gekocht had om sterker te worden. je kan gwn tegen ze zeggen dat je sterker wil worden ofz of je kunt gwn dumbells kopen en dan zeggen tegen je ouders dat je ze hebt gekocht 

Badge +2

 -onnodige quote verwijderd-

Bedankt voor je reactie het is niet dat ik niet durf maar mijn ouders zullen het denk ik raar vinden (ps weet iemand dan een goede dumbell set voor als ik zo ver ben)

Badge +2

  -onnodige quote verwijderd-

En ook vind ik het akward snap je 

Hey,

Ik zou het ook gewoon vragen als ik jou was. Vertel ze dat gewoon wilt experimenten met de dumbells en dat je sterker wilt worden. Niks awkwards aan :relaxed:

Badge +2

Heeft iemand misschien andere voorwerpen die ik misschien kan gebruiken in plaats van dumbells (voorwerpen die eigenlijk iedereen wel heeft)

  -onnodige quote verwijderd-

Grote fles water vullen met water, stenen of zand om het zwaarder te maken. Of zware etensblikken, meelpakken etc.

Reageer