Skip to main content
Vraag

duizelig en slap, zijn er meiden die dit ook hebben??

• February 8, 2025
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoii hoii meiden,

iedere keer als ik bijna ongesteld moet worden ben ik enorm duizelig, licht in mijn hoofd en heb ik heel veel hoofdpijn.

het begon allemaal in November, ik werd opeens opgenomen in het ziekenhuis voor 5 dagen omdat ik niet meer overeind kon blijven staan, ik moest iedere dag minimaal 15 uur slapen om uit mijn bed te kunnen. 

ze hebben in het ziekenhuis verschillende onderzoeken gedaan zoals een MRI scan, echo's, longfoto's, bloedprikken, glucose testen, corona testen en ze hebben hartfilmpjes gemaakt.

Het enige waar ze achter kwamen was dat ik een paar soorten vitamine te kort had en dat ik orthostatische hypotensie heb, maar dat is geen reden tot alle duizeligheid en slapheid.

hebben jullie misschien tips? of hebben jullie dit zelf ook meegemaakt?

xx anoniemlootje

1 reactie

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii ​@anoniemlootje ,

Awhhh wat rot is dat zeg en het klinkt ook heftig! Ik heb zelf wel als ik ongesteld ben dat ik  erg duizelig ben en me super misselijk en vermoeid  voel..🙈Kun je hiervoor naar de huisarts gaan misschien dat je medicatie voorgeschreven kunt krijgen (?) Verder heb ik eigenlijk weinig tips.. sorry 😕 het lijkt me ook erg naar dit, hoop dat je nog meer reacties krijgt en het toch opgelost kan worden 💗

Liefs 🤗