Skip to main content

Hoii!

Best wel even geleden had ik een topic over dat ik hele erge buikpijn had. Sommigen die erop hadden gereageerd, weten het misschien nog.

Maar de laatste tijd ben ik, vooral in de avond, erg duizelig. Geen idee hoe het komt!
Vandaag was het eigenlijk echt heel erg. En ik weet dat jullie geen dokters zijn, maar ik vertel het toch even.

 

Ik was vandaag heel erg duizelig (sinds de middag pas, heel opeens!), adem lastig/zwaar/snel, mijn buik voelt strak en gespannen aan en ik ben doodmoe. Geen idee of dit ernstig is of dat het niks is, het probleem is eigenlijk gewoon dat ik echt moet weten wat het is. Moet ik naar de huisarts als het langer door gaat?

 

XX, Fay

Hii,

Wat lastig dat lijken me echt nare klachten.. Ik zou zeker even langs de huisarts gaan zodat die je klachten kan beroordelen. Een check bij de huisarts kan nooit kwaad en de huisarts kan je er het beste mee helpen en kan je hopelijk vertellen wat dit is.

Sterkte en liefs van ItsJustMe <3


Ik zou inderdaad zoals @ItsJustMe zegt, even langs de huisarts gaan. Dit lijkt me niet normaal

Groetjes mij @Anoniemxv 


M'n moeder vindt ook dat ik me aanstel 😕 denk niet dat ze met me naar de huisarts gaat..


Even een goed gesprek met haar voeren. Desnoods een beetje overdrijven 😉

Groetjes mij @Anoniemxv 


Het lijkt mij idd ook goed om nog een keer een goed gesprek met je moeder te voeren over je klachten en je kan haar ook vertellen dat je graag naar de huisarts wilt omdat je je zorgen maakt over je klachten. Hopelijk draait ze dan toch wat bij en neemt ze het dan wat serieuzer. 

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3


Ga naar de huisarts. En desnoods ga je zonder je moeder.


Misschien dat je een ' axienty attack' hebt. Dan heb je last van ademen of sneller ademen en gespannen. Of een 'pannic attack': snel ademen, duizelig, gestrest en gespannen. Het kan in 5 minuten over gaan, maar soms ook langer.


Reageer