Vraag

duits dromen?

  • 5 June 2023
  • 9 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 7

hoi, ik droomde vanacht in het duits. betekent dit dat ik teveel met duits bezig ben?


9 reacties

Om eerlijk te zijn… ja je bent er teveel mee bezig! Maar goed ieder zijn/haar ding.

Reputatie 7
Badge +17

Het is normaal dat je droomt over dingen waar je veel mee bezig bent. Of het te veel is kun je alleen zelf bepalen.

Je zou misschien een andere hobby er bij kunnen zoeken?

Reputatie 3
Badge +1

Woww dat is zo gaaf! xx 

Reputatie 7
Badge +7

Hee @een.meisje.dat.van.duits.houdt 

Ja klopt..... Je bent er veel mee bezig, maar je vindt het toch leuk? Dus het is niet zo erg:)

 

Liefs x Banaantje <3

Ps: Het lijkt me echt leuk om een keer bijvoorbeeld in Engels te dromen;)

Reputatie 7
Badge +15

onthoud jij dan wat je droomt? áls ik al onthoud wat ik droom, dan zie ik alleen maar wat beelden voor me… haha. 

 

maar on-topic, misschien wel, maar dat kunnen wij niet bepalen.. wat vindt je zelf? 

 

Mij_Niet_Gezien

Reputatie 7

ik vind dat ik gwn lekker bezig ben

Badge

Hoi @een.meisje.dat.van.duits.houdt  als je een  droom hebt heb je vaak al van tevoren over nagedacht. Als je veel met Duits bezig  is die kans aanwezig om over Duits te gaan dromen [of Duits aan te horen] hopelijk heb ik je geholpen:)

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, is niks geks aan vlgs mij, Ik had een keer een groot internationaal kamp en na een dag of 3 begon ik in het engels te denken en te dromen 😄 omdat je daar dan de hele tijd mee bezig bent en ook met anderen in de taal spreekt. Best grappig was dat.   Dus het is heel gewoon.  En handig om meerdere talen te kunnen toch ? ;) 

Groetjes 

tekst verwijderd ivm forumregel 3

Hey,

Dat is niet raar. Ik heb ook weleens in het Engels gedroomd.

Reageer