Skip to main content

Hallo!

Ik heb een paar vraagjes over drugs:

1. Heb je ooit drugs gebruikt ?
  2. Welke drugs waren dat?
  3. Hoe vaak heb je dat gedaan?
  4. Doe je het nu nog steeds?
  5. Hoe oud was je toen je het voor het eerst gebruikte?
  6. In welke omstandigheden was het (bijvoorbeeld thuis met muziek op of op een feest/festival
  7. De kindertelefoon heeft vraag 7 weggehaald in verband met forumregel 9.

Ik zal ze zelf ook wel beantwoorden, echter wil ik liever niet mijn leeftijd opgeven 

1. Ja hard en software drugs
  2. Xtc, mdma, speed, LSD, Miauw miauw (4mm-c) wiet hash en lachas (waarvan speed beetje verslaving wordt 😅)
  3. Te vaak om op 2 handen te tellen
  4. Ja absoluut
  5. …
  6. Thuis, na werk op de fiets, in de discotheek, om een nachtje door te halen en om lekker veel energie te hebben om in de tegenwind te fietsen om middernacht. Daarnaast gebruik ik t ook om.muziek beter te horen als ik mijn eigen mixes maak .

Alvast bedankt voor het invullen, ik ben gewoon erg nieuwsgierig of hier op het forum ook mensen zitten die hard drugs/party drugs gebruiken

Heyo,

1. Heb je ooit drugs gebruikt ? Ja wel is.
  2. Welke drugs waren dat? XTC 2 pilletjes per keer.
  3. Hoe vaak heb je dat gedaan? 2x maar.
  4. Doe je het nu nog steeds? Nope.
  5. Hoe oud was je toen je het voor het eerst gebruikte?16 jaar. 
  6. In welke omstandigheden was het (bijvoorbeeld thuis met muziek op of op een feest/festival? Op schoolfeest was dat. Dat is een soort lokale feest in die stad. Ik woon er zelf niet, maar het is wel leuk om daar na toe te gaan met wat vrienden.

Op je profiel staat dat je 17 of bijna 17 bent.  Ik weet niet of je echt trots op jezelf kan zijn omdat je al zoveel verschillende soorten drugs hebt gebruikt en blijkbaar ook al heel wat keren. Iedereen weet wel dat drugs slecht voor je is, en dat het je flink kan veranderen in loop der jaren. 

Ik zou zelf persoonlijk zeggen blijf uit de buurt van dat soort types die het darkweb afgaan voor drugs of andere dingen, maar het is je eigen leven.

See ya!

Jixx.

Hallo!

Ik heb een paar vraagjes over drugs:

1. Heb je ooit drugs gebruikt ? Ja
  2. Welke drugs waren dat? Xtc- 4mmc( Miauw Miauw)
  3. Hoe vaak heb je dat gedaan? Kapot vaak
  4. Doe je het nu nog steeds? Ja 
  5. Hoe oud was je toen je het voor het eerst gebruikte? 15
  6. In welke omstandigheden was het (bijvoorbeeld thuis met muziek op of op een feest/festival.  Het begon allemaal op school toen een jongen mij benaardede tijdens de les of ik xtc wou en toen ben ik ermee begonnen. En 4mmc door een vriend  want dat begon hij oom te dealen

Ik zal ze zelf ook wel beantwoorden, echter wil ik liever niet mijn leeftijd opgeven 

1.  
  2. 😅

Alvast bedankt voor het invullen, ik ben gewoon erg nieuwsgierig of hier op het forum ook mensen zitten die hard drugs/party drugs gebruiken

Reageer