Vraag

droom

  • 19 November 2023
  • 20 reacties
  • 223 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

vertel je laatste droom en dan raad ik de betekenis


20 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik droomde over mijn crush xD

Kun je niet echt een betekenis uit halen denk ik

Reputatie 6
Badge +3

Hoi Chrissy.

Ik heb nooit een droom gehad (of onthouden) wat is de betekenis denk je?

Groetjes ik

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik droomde dat mijn huisarts zei dat hij me niet kon helpen en dat hij een btje boos op me was, op de 1 of andere manier ging ik die dag naar mn psycholoog en daar zat ik dus op te wachten en ik zat te wachten op mijn school, heel vaag. En toen werd mij dat dus verteld dat mn huisarts boos op me was enz. En toen rende ik naar boven naar het lokaal van mn mentor en toen kwam die er net aanlopen met nog een andere leraar, en ze hadden net een gespr gehad en ik zag dat mijn mentor gehuild had. Toen ging ik met mijn mentor praten en toen moest ik heel hard huilen.

Vandaag heb ik ook een gespr met mijn mentor, en ik hóóp dat ik kan huilen🙃 en ik heb dat vannacht gedroomd haha.

Reputatie 5
Badge +1

hoi @Anoniempjuh ofz ,

ik denk dat het betekend dat je denkt dat je niet goed genoeg vindt en dat je denkt dat anderen je niet goed genoeg vindt als dat zo is JE BENT GOED ZOALS JE BENT JE BENT SUPER AARDIG

Reputatie 5
Badge +1

Hoi Chrissy.

Ik heb nooit een droom gehad (of onthouden) wat is de betekenis denk je?

Groetjes ik

 

hoi @SadLightbulb ,

het is best normaal eigenlijk betekend het dat je een  betere rust hebt als je slaapt 

(ik heb dit van google haha)

Reputatie 7
Badge +9

ik vind dit heel raar om te zeggen en het is ook meer een nachtmerrie en ik heb dit bijna elke nacht. dit is de enige plek waar ik het durf en ga vertellen.

mijn droom/ nachtmerrie start altijd met dat ik als kind met een aansteker in een auto zat te spelen en de auto lekte benzine. ik brandde mezelf of ik schrok ergens van waardoor ik de aansteker (brandend) uit het raam gooide en daardoor de benzine in brand stak en heel veel mensen vermoorde. terwijl wij wachtte op de politie en uitdrukkingloos stond te kijken naar al het vuur kwam mega mindy. zij had wat overlegd met mijn ouders liet ze een papier tekenen en nam mij mee. ze zei dat als ze mij niet mee nam dat ik in grote problemen zou komen. dus ze nam me mee naar een gebouw voor stoute kinderen. ik werd in een soort cel gestopt waar ik moest wachten op een ander stout kind om mij te nemen. daar is een regel dat als je je misdraagt dan wordt je gestraft. alleen dan met dingen waar je in het echt dus dood bij zou gaan. als je wordt gestraft neem je een soort pil of drankje die ervoor zorgt dat alles veel meer pijn doet maar dat er geen wonden achter blijven en dat je niet dood kan gaan. vaak sla ik hele gedeeltes over in mijn hoofd en ben ik opeens een stuk ouder en een stuk sterker en de meest recente straf die ik kan bedenken is dat ik met een professionele zwaard vechter moest vechten en dat hij dacht dat ik zwak was. hij wou mij dus ook een zwaard geven. ze hadden mij in een soort lucht dichte box neergezet met een soort gas erin die mij in een soort slaap bracht. als het gas werd weggehaald dan werd ik gelijk wakker. die box werd ook weggehaald en toen begon het gevecht en ik had die zwaardvechter bijna gedood.

 

meer kan ik niet herinneren. dit is eigenlijk wat ik bijna elke avond heb. ik heb nog een paar details over de mij daar. ze lijkt niet op mij ze is mager, heeft donker haar en is heel sterk. ook als mijn hoofd mijn naam wil zeggen dan voelt het heel raar. net alsof ik dat niet ben en door de ogen van een ander kijk. als het bijvoorbeeld is: ‘(naam) kom eens hier!’ dan is het: ‘Hey kom eens hier!’ ik heb ook delen gehad dat ik thuis was. wel gewoon zoals het huis hier is. maar dan heb ik een broer net zoals in het echt en hij is ouder, groter en heeft zwart haar. ook als ik zijn naam noem klopt er iets niet. mijn ouders zijn in het echt gescheiden maar in de droom heb ik 2 ouders die allebei thuis wonen en niet op mijn echte ouders lijken.

ik ben nieuwsgierig wat je ervan kan maken 

hallo,

toen klein was heb ik dit eens gedroomd, en het was heel leuk:

 

Mijn vader bracht me naar school, maar ik was een beetje te laat (dat gebeurd echt nooit) en de juf was boos op een van mijn klasgenootjes toen ik binnen kwam. Ik ging zitten, maar onder mijn stoelpoot lag een half uitgeperst citroentje die ik niet had gezien. Toen ik op mijn stoel ging zitten kwam er wat sap uit. Maar dat was eigenlijk heel veel sap en ik stroomde in een vloedgolf van citroensap de klas uit! En toen de trap af! Het was net een waterglijbaan! En toen stroomde ik naar buiten en was de dag al voorbij en stond mijn vader daar weer, om mij op te halen. Maar hij had een hele mooie taart mee die hij had gebakken! Een roze van drie verdiepingen met mijn naam er in krullende letters bovenop geschreven, en ik vond dat echt geweldig. En toen werd ik wakker. dit gebeurde allemaal op mijn basisschool.

ik hoop dit eens gedroomd, toen ik nóg kleiner was. 

Dicht van mijn huis was een muurtje, waar ik soms bovenop liep. Dat deed ik ook in mijn droom, maar toen sprong ik aan het uiteinde er vanaf, en toen verschenen er allemaal vlinders en toen vloog ik samen met de vlinders en ik was helemaal happy!

heel veel van mijn dromen zijn heel leuk, maar ik herinder ze vaak niet. :(

 

Reputatie 5
Badge +1

hoi @ikweethetnietmeer2009 

ik heb eigenlijk geen idee misschien heb je een trauma.

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon. 

Reputatie 5
Badge +1

 

volgens mij betekend het niks  gewoon een leuke / vrolijke droom :) 

​​

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Leuk topic! 

Ik heb er 2, een leuke en een enge. De enge was, dat ik een Romeins galeischip in werd gedwongen met een doekje om en voor straf onderin dat schip met veel andere mannen en jongens moest roeien. Vastgemaakt aan de roeispaan. Inclusief bewakers die zwepen bij zich hadden. Doodeng, ik was echt blij dat ik wakker werd. Ik moet er wel bij vertellen dat ik  op tv ergens een docu er over had gezien maar alsnog was het levens echt brrrr. 

En de leuke droom ik vaker, dat ik in een vogel kan veranderen, soort condor en dan onzichtbaar kan vliegen waar ik maar wil. Die is echt veel leuker xd. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Ik onthoud haast nooit dromen maar in die ene die ik nog weet zat ik opgesloten in een wasmachine. 😂 Geen idee wat dat zou moeten betekenen.

Reputatie 5
Badge +1

misschien claustrofobie dat is dat je niet tegen kleine ruimtes kan

Reputatie 5
Badge +1

 

de eerste weet ik niet, de tweede is denk ik een teken van vrijheid

Reputatie 7
Badge +17

misschien claustrofobie dat is dat je niet tegen kleine ruimtes kan

Heb ik geen last van dus dat kan het niet zijn.

Reputatie 5
Badge +1

Heyy ik had een droom een paar dagen geleden waarin ik met mijn vader naar een concert ging en toen kozen ze iemand uit om naar het podium te komen en kozen ze mij uit

Badge

Tja ik droom altijd dat ik in het leger zin beetje kinderachtig maar ik kan er niks aan doen fijne dag verder 

Reputatie 5
Badge +1

Tja ik droom altijd dat ik in het leger zin beetje kinderachtig maar ik kan er niks aan doen fijne dag verder 

ik denk dat het betekend dat je je sterk voelt en krachtig

Reputatie 7
Badge +11

Volgens mij betekend vliegen/ vallen dat je vrijheid voelt in het echte leven.

Ik droom vaak over dingen die de volgende dag gaan gebeuren, maar helemaal fout gaan. Zo ben ik te laat voor een les op school, staat de school in brand(er was een brandoefening, maar dat wist ik niet toen ik droomde) of loopt een verjaardag in de soep.

@Tover01, misschien heeft die eerste te maken van voor je verandering? Dat die straf je heeft veranderd?

Liefs,

       M.

Reputatie 1
Badge

-onnodige quote verwijderd-

Ik droom altijd zeker 1 keer per week 

Dat ik achtervolgd word door een moordenaar die me probeert te vermoorden  en dat iedereen dat ik ken weg is en ik alleen met die moordenaar ben en heel de tijd moet vluchten en net voor hij me vermoord word ik wakker echt gestoord gewoon 

Reputatie 6
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

Ik droom altijd zeker 1 keer per week 

Dat ik achtervolgd word door een moordenaar die me probeert te vermoorden  en dat iedereen dat ik ken weg is en ik alleen met die moordenaar ben en heel de tijd moet vluchten en net voor hij me vermoord word ik wakker echt gestoord gewoon 



Dreams about being chased by a killer can be very frightening, and often leave the dreamer feeling anxious and disturbed. This type of dream can be interpreted in a few different ways, but generally it is seen as a warning sign of something in your life that needs to be addressed.
 

 

You might be in conflict with yourself over real-life concerns but aren't quite sure how to move forward. If your attacker is chasing you, this usually means that you're avoiding conflict in real life. If your attacker is unknown, then the conflict you're evading is internal.
 

 

ik zelf had laatst een droom dat ik en mijn vriendje samen ergens heen reden in een auto, toen waren we plots in een huisje met zon en toen dingen die k nie kan zeggen, toen begon hij uit een plastic zakje sterke drank te drinken en pakte ik het zakje en ging ermee zwemmen in de zee om m leeg te maken. Toen werd m’n vriend heel erg boos en ging hij me achterna en me proberen te vermoorden maar k ontglipte hem en zat helemaal onder bloed weet iemand wtf dat betekend😂😂😭

 

 

Reageer