drogeren met naalden

  • 22 May 2022
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zie de laatste tijd allemaal dingen op het nieuws en social media over drogeren met naalden dat dat nu in Nederland veel gebeurd. Ik ben er echt bang van geworden en vind het gewoon eng om nu nog uit te gaan met vriendinnen. Is dit bij iemand al eens gebeurd en hoe voelt het?


3 reacties

Hi,

Ik snap  heel goed dat je bang bent geworden; want het is ook een eng idee. Onthoud dat dit niet elke keer zal gebeuren wanneer  je uit zult gaan, dit is echt een ‘worst case scenario’.

Een vriendin van mij had zo’n wondje in haar zij en wij denken dat het hier door is gekomen.  Het deed een beetje pijn bij het lopen, maar überhaupt het feit dat  ze zo’n wondje met een spierpijn gevoel ineens had was voor haar al genoeg. 

Misschien kan je als jullie uitgaan samen afspreken om goed op elkaar te letten en niet teveel te drinken wanneer je dit niet meer kan. Wellicht kan steeds 1 vriendin sober blijven om op jullie te letten en te zorgen dat jullie veilig thuiskomen.

Er zijn ook speciale alleen vrouwen plekken waar je uit kan gaan, en plekken waar er streng op wordt gelet. 

Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb. Het komt helemaal goed. Dat je je  überhaupt al zorgen maakt is een goed teken. 

Ik vind het wel erg jammer dat wij altijd overal op moeten letten en ons best doen om niet te worden gedrogeerd.

 

Tenminste zullen alle vrouwen je back hebben. 

 


Groetjes.
 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

hey, je kan misschien op internet filmpjes opzoeken hoe je het kan herkennen als het gebeurt, let altijd op je vriendinnen en jezelf en blijf bij mensen die je vertrouwd let op elkaar. en daarbij de kans is echt heel klein dat het jou gebeurd! minder dan 1 % echt waar!

succes!

Hi,

 

Ik had toevallig nog een tiktok gezien over iemand die gedrogeerd was in Arnhem en in die comments stonden ook erg goeie tips.  Ik dacht aan jou en aan het feit dat je hier nog wel iets aan zou hebben. 

De video was van @Karalindee op tiktok. 

De symptomen van gedrogeerd  zijn:  Je plotseling  erg dronken voelen, misselijkheid, hoofdpijn, moeite met lopen/praten/hoofd omhoog houden, ogen die weg rollen, scheel kijken. 

 

En dan natuurlijk dat wat ik eerder zei. Let alsjeblieft goed op elkaar.  En volg je instinct.

 

Groetjes,

 

Reageer