Skip to main content

Hoi allemaal, de naam van deze topic is misschien een beetje vreemd, maar ik maak me er echt zorgen over.

Sinds iets van 3 weken geleden, heb ik een soort droge, schilverige, jeukende tepel. Mijn linkertepel. Er zit ook een soort wit hard velletje op (ik denk mijn huid) en dat zit gewoon los. Ik ben naar de huisarts geweest eermee, en die zei dat er niks aan de hand was, nu smeer ik er koelzalf op en na de koelzalf gaat het wel beter, maar het komt steeds wel terug. 
Ik kan niet zwanger zijn want ik ben nog niet eens ongesteld geworden. Ik begin nu wel te puberen en heb last van hormonen enzo, dus misschien kan dat het zijn? Er komt ook geen pus ofzo uit, het is echt alleen dat korstje. Ik heb het op google opgezocht en daar stond op sommige websites dat het heel normaal is en op anderen dat ik borstkanker heb (geloof ik niet...). Heeft iemand dit ook, en wat moet ik doen? 

Xxx SprinkleDonut.

Heyy,

Wat je omschrijft doet mij denken aan eczeem, maar dat weet ik helaas niet zeker. Zou het even in de gaten houden en ga nog wel even door met het smeren van de koelzalf. 

Misschien kan je nog proberen om er een vettere zalf zoals vaseline op te smeren om te kijken of je huid dan weer soepeler wordt. En je kan altijd weer een afspraak maken bij je huisarts als de klachten blijven of als je je zorgen maakt zodat jullie naar een andere oplossingen kunnen zoeken.

Hoop dat het gauw over is!

Liefs, ItsJustMe <3

Ik heb dit weleens gehad en toen was het een schimmelplekje op mijn tepel. Als de dokter zegt dat het niets is, zou ik denk ik niet zomaar bang zijn voor kanker hoor. Omdat het blijft jeuken zou ik gewoon teruggaan naar de huisarts denk ik

Hee,

Het kan ook zijn dat het gewoon een beetje droog is geworden en dat het met zalf na een tijdje over is. Als het nog steeds terugkomt zou ik opnieuw naar de huisarts gaan

Bedankt voor de reacties! 

Van de dokter mocht ik er geen vasaline op smeren, maar wel bedankt voor je tip, hoor. 

Het is vandaag ineens weg, maar het kan altijd terug komen.

Xxx SprinkleDonut

Heyy @SprinkleDonut

Van de dokter mocht ik er geen vasaline op smeren, maar wel bedankt voor je tip, hoor. 

Oh nee dan moet je dat idd niet doen als je huisarts dat zegt!

Het is vandaag ineens weg, maar het kan altijd terug komen.

Fijn dat het nu weer weg is hopelijk blijft het deze keer wel echt weg! :)

Liefs, ItsJustMe <3

Reageer