Dragen jullie make up

  • 17 September 2023
  • 9 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoiii,  ffies een vraagje: dragen jullie make up zo ja veel of weinig  en wat voor een soort ik doe bijvoorbeeld alleen mascara en nagellak het liefst zwarte.

Was alleen een beetje benieuwd

 

Groetjes Tinker.fan


9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik af en toe eye liner  super black. Verder geen speciale make up, mijn wimpers zijn als jongen niet lang maar wel donker genoeg ☺️ 

Wel ook soms een geurtje, sculpture . Gewoon omdat het lekker ruikt en ik er zin in heb. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 4
Badge +2

Hii

Ik draag best veel make-up denk ik. Primer, concealer, foundation powder, blush, highlighter, oogschaduw, mascara, wenkbrouwgel en lipgloss. Ik weet eigenlijk niet of het echt veel is maar ik ben 14 en volgensmij is dat wel veel voor mijn leeftijd.

Xx🌺

Reputatie 7
Badge +8

Als ik me verveel is het een volle bek met make up en skin care. En heel veel glitter. Maar dat haal ik er na 10 minuten er weer af want ik kan niet zo veel doen met een volle gezicht make up. En soms is het wat lipglos en mascara.

Maar op de meeste dagen doe ik niks op. Want ik heb meestal geen tijd of zin en ik heb niet echt de zelf vertrouwen ervoor. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Tinker.fan !

Ik draag nauwelijks make-up, alleen bij gala's, feestjes, verjaardagen, feestdagen, en andere bijzonder heden. Oh en bij toneel als ik een voorstelling ga doen (super veel blush zodat de mensen achterin alles ook goed kunnen zien.)

Vaak als ik me dan ga opmaken dan reinigen ik mijn gezicht, wat eyeliner, mascara, lippenstift of lippgloss. Soms blush. Een geurtje natuurlijk. Ook wel nog mooie oorbellen in en een goede out-fit.  Ook nagellak en vaak wat leuks met mijn haar. En ook (ik weet niet of het telt) vind ik het wel eens leuk om henna te doen.

Dat is het, maar op gewone schooldagen doe ik daar geen moeite voor (ben te lui, weetje hoeveel tijd dat kost?!)

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik kijk tegenwoordig naar unbelievable boys make up tutorials en ik doe er wel eens wat  mee. Ook Maybelline en blush en wat gloss en palet glitter. Maar dan ga ik gewoon helemaal los haha. Ik vind het zo voor dagelijks nog niet mijn ding omdat ik dat eig ook niet durf naar school bv. Maar voor te proberen doe ik alles en kijk dan wat ik ervan vind. En als ik thuis kom soms een lijntje op de ogen en wat gloss. Ik heb voor een jongen lange wimpers en die heb ik ietsje geblackt. Viel bijna niemand op behalve 2 bffs haha. Het is nog maar kort dat ik dat doe omdat ik het eerst niet wou. Nu wel xd. Handcrème wel vaak.  Ik leer graag van anderen! 

Tover xxx

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, bedankt voor jullie antwoorden! Heel leuk om te lezen

@OnlyMe  henna is inderdaad ook heel leuk heb ik ook een paar keer op m'n handen en vingers gehad.

 

@Anoniem1232  zo dat zijn voor mij wel hele ingewikkelde namen voor make up 😁 ben nog een beetje een beginner maar leuk dat jij allemaal weet hoe je dat moet gebruiken.

 

@Lamp.ie  ik doe ook vaak alleen de basis dingetjes hoor en ook lang niet altijd. Bedankt voor je reactie.

 

@Tartan13  leuk dat jij ook af en toe een geurtje op spuit ik heb er eigenlijk niet zo veel. En ook leuk dat jij als jongen ook wat make up draagd ( absoluut geen belediging) ik hou namelijk van mensen die net iets anders zijn dan de meeste mensen.

 

 

Groetjes Tinker.fan

Reputatie 7
Badge +2

Hey @Tinker.fan!

Ik doe soms wat mascara. Meer durf ik niet. Ik steek wel best veel tijd in mijn haar, weet niet of dat erbij hoort.

Liefs Caiya 

Reputatie 7
Badge +12

Hey ik vind dit echt een leuke topic. Als jullie nog meer tips en ideeën hebben, ik lees mee! 😍

Zal er zelf ook wat plaatsen als ik leuke dingen leer! 

Knuf, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +4

@Tover01  thx.

Reageer