Dragen jongens ook slips in 2018

  • 9 August 2018
  • 8 reacties
  • 2042 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vraag is of jongens nog slips dragen in 2018. Ik heb er zelf 1 besteld en niemand in mijn huis weet er van dus ik denk dat ik hem zelf ook ga wassen zodat ze er niet achter komen. Ik vind het wel super lekker zitten en vind het ook mooi. (Voor de mensen zeggen "haha slips zijn gay hahaha" nee ik ben niet gay en ik heb ook niets tegen gays) Mijn vraag voor jullie is dus: Dragen jullie ook slips of niet en wat is jullie favoriete onderbroek soort (en zwembroek soort)

8 reacties

Hii! Ik draag zelf geen slips, maar er zijn vast een hele hoop andere jongens die dat wel doen.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik draag ook geen slips. Ik denk dat de groep die wél slips dragen niet groot is, maar enkele jongens zullen ongetwijfeld slips dragen. Ik draag meestal een boxer en mijn zwembroek is in de vorm van een sportbroekje maar als zwembroek (weet niet hoe ik dit beter moet neerzetten en even geen zin om het op te zoeken).
Hi Jongen van 15 bijna 16,

toen ik in de brugklas zat, waren er nog wel een paar jongens die een slipje droegen. Maar nu heeft geen één jongen in mijn klas meer een slipje aan. Ze dragen allemaal boxers. Meeste strakke boxers en andere losse boxers.

Zelf draag ik (bijna altijd) strakke boxers, maar mijn twin en ik dragen voor fotoshoots wel eens slipjes. We zijn model en dan dragen we van alles en worden er foto’s van ons gemaakt voor winkels en websites.

In het echt, dragen we ook wel eens een slipje. Bijvoorbeeld als we nette kleren aan hebben, zoals een pak en dan staat het mooier. Bij een boxer zie je die randjes van je pijpjes soms zo stom door je nette broek en bij een slipje heb je dat niet. Die zitten meer in de vorm van onze billen en vallen niet op.

Soms bij dansen hebben we ook wel eens een slipje aan, omdat we dan wel eens een soort legging achtige broek aan moeten hebben. Meestal alleen bij een uitvoering ofzo. Die zitten strak om je kont en overal en dan hebben we zelf wel eens een tanga of hoe heet dat, met alleen zo’n bandje, aangehad. Maar liefste hebben we gwn een strakke boxer aan, ook bij dansen.

Voor te zwemmen en zonnen hebben we het liefst niks aan, want dan worden we overal even mooi bruin en das veel mooier en beter ook voor als we fotoshoots hebben en dan geen witte randjes hebben. We zonnen vaak bloot in de tuin of gaan naar het naaktstrand. Maar je mag niet overal helemaal bloot en dan hebben we een kleine speedo aan. Dus in de vorm van een slipje, met een smal bandje aan de zijkant. We doen er ook wel eens een sportbroekje over, hangt er een beetje vanaf waar we zijn en met wie.

Btw twin en ik zijn 15, bijna 16 (dat heb ik ergens vaker gelezen haha) en vallen op jongens, maar we kennen niet veel andere gay jongens die slipjes dragen. Ik weet niet of het echt een gay dingetje is.

Wij vinden jongens in speedo vaak wel geil :P

Groetjes,
M&M’s
Hoi

Als jij ze mooi vindt, kan je ze gewoon dragen. Bij sommige kleding is het handig even te kijken welk ondergoed er het beste bij gaat, zoals @M en Ms zei.

Je huisgenoten hebben zich niet te moeien met wat voor ondergoed jij draagt. Als je je eigen was wilt doen kan dat, maar je hoeft je er niet voor te schamen.

Groetjes
x
Ja ik draag slips maar dan voor meisjes dus gewone meidenslipjes van calvin klein enzo soms ook strings van ck en draag ook weleens een bralette en anders gwn een bh van hema

En soms ook deze:
https://www.bol.com/nl/p/ten-cate-meisjes-padded-bra-30057-wit-b-70/9200000082220502/?suggestionType=browse&bltgh=tCd1hbF-XG4wlgOOaZVCYg.1.29.ProductTitle


Mijn vriendinnen vinden het ook prima en nemen mij ook mee in gesprekken als er bijvoorbeeld een hele leuke bh of stringetje ofzo in de aanbieding is enzo.

Ik draag zelf al sinds mijn geboorte een slipje en in mijn klas dragen alle jongens er ook één(ik zit op de middelbare 2de klas). Volgens mij is een slipje gewoon heel normaal.

Ik draag geen slips, ik houd van wat meer ruimte... ook kruipen ze meestal omhoog

Badge

Ik draag altijd slips, zitten veel fijner dan boxers. Dan kruipt er niks omhoog.

Reageer