draag luier in de nacht

  • 23 September 2022
  • 8 reacties
  • 1007 Bekeken

Badge

Ik Ben Jan en heb autisme

ik Wil graag praten over of jullie nog in bed plassen  & vragen of je je zelf verschoont of dat je ouders dat doen. 

Ik draag in de nacht een luier omdat Ik niet wakker wordt in de nacht. Mijn moeder trekt handschoentjes aan en ik word in de avond gewassen op de verzorgingstafel of gedoucht en daarna Als ik lig op de verzorgingstafel doet mijn moeder mij een luier aan + tanden napoetsen

Daarna ga Ik in bed liggen en waneer Ik wakker wordt gemaakt Om naar school te gaan moet Ik op de verzorgingstafel Gaan liggen daarna trekt ze handschoentjes aan en wordt Ik verschoont. 

 

Graag Wil Ik weten hoe dit bij jullie zit.

 

 

 

 


8 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hallo Jan,

 

ik weet niet hoe oud je bent maar ik ken het wel. Ik draag zelf ook nog luiers in de nacht omdat ik niet wakker wordt wanneer ik moet plassen. Bij mij heeft mijn moeder de luier ook nog relatief lang om gedaan maar inmiddels doe ik het meestal zelf. Een enkele keer als ik heel erg moe ben, of te lui om het zelf te doen doet mijn moeder mij nog een luier om.
Een verschoontafel of iets dergelijks hebben we niet, ik ben verder ook niet lichamelijk beperkt ofzo, maar een zeiltje legt ze soms op het bed of op de grond wanneer zij de luier bij me om doet. Dit gebeurd gewoon zonder handschoenen bij mij.

Welke luiers heb je om en vind je het heel erg storend of ben je er aan gewend en weet je niet anders?

Badge

 

Welke luiers heb je om en vind je het heel erg storend of ben je er aan gewend en weet je niet anders?

Vindt het Wel storend.

Maar Ben ook lichamelijk beperkt vandaar ook de verzorgingstafel

Mijn moeder draagt de handschoentjes voor de hygiene 

 

Ik draag abena slip luiers

 

 

 

Reputatie 4
Badge +2

Hey Jan,

 

dat is vervelend dat je meer lichamelijk beperkt bent dan alleen de natte bedded. Mijn moeder zegt altijd dat de plas schoon is, daarnaast doe ik de natte luier ook meestal zelf af.

In het weekend is dat iets later, door de week meestal vroeger omdat ik dan vroeg onder de douche ga.

 

Je schrijft dat je wordt verschoond voor je naar school gaat, bedoel je daarmee dat je dan een frisse luier om krijgt voor op school? Of enkel je natte luier van de nacht uitgedaan krijgt? Zoals gezegd ik doe de luier altijd zelf af, wanneer ik daar zin in heb. 

 

Ik heb trouwens ook lang die van abena gehad maar draag nu ook vaak Tena luiers, die passen iets beter en hebben iets meer capaciteit.

 

Groetjes en sterkte!

Badge

Ik word verschoond voordat Ik idd naar school ga 

Vindt het aleen Wel moelijk dat het op een grote tafel gebeurd lijkt en met handschoentjes aan maar Ik snap de handschoentjes Wel gezien de zorg die Ik nodig heb het is niet aleen luier verschonen maar ook douchen tanden poetsen etc.

Badge +1

Hou oud ben je

Badge

15

Badge

ik draag ook nog altijd een pamper

Badge

ik draag ook nog altijd een pamper

Hoe wordt jij verschoont

 

Reageer