Hoi allemaal,
ik heb jullie hulp en tips nodig over het scheren van ‘down under’. Voor degenen die niet weten waar ik het over heb: met ‘down under’ bedoel ik het schaamhaar helemaal daar beneden (tussen je billen eigenlijk) dat je niet kan zien zonder spiegel of iets.
Ik scheer mijn schaamhaar nu al een tijdje, maar ik heb nog steeds moeite met het scheren van ‘down under’.
Ik vind het fijn om alles gewoon netjes weg te scheren. Ook ben ik perfectionistisch (ik weet niet zeker of dit hier aan ligt) en daarom moét ik eigenlijk gewoon elk haartje weg hebben. Maar het scheren van ‘down under’ lukt me dus gewoon niet. Dat irriteert mij best wel omdat ik daar dus niet alle haartjes weg krijg.
Even wat meer informatie:
Ik scheer altijd onder de douche. Op die manier kunnen alle haartje weken en worden ze zacht. Ik scheer dus gewoon nat en zonder scheerschuim, want dat heb ik niet nodig.
Om ‘down under’ te scheren legde ik meestal een spiegeltje op de grond en ging daar vervolgens boven hurken. Alleen is dit niet de meest fijne positie. Je kan gewoon niet zo lekker je arm kwijt tijdens het scheren en je krijgt na een tijdje kramp in je voeten/benen. Daarnaast word het spiegeltje helemaal nat en beslaat het elke keer omdat ik dus scheer tijdens het douchen. Daardoor kan ik eigenlijk nog steeds niks zien. Maar ik wil wel gewoon tijdens het douchen blijven scheren. Wat nu?
Ik smeek jullie dus om tips ha ha!
Laat me alsjeblieft weten hoe jij ‘down under’ scheert en als je tips hebt zijn die natuurlijk welkom. Hoe meer tips hoe beter.
Bedankt voor jullie moeite en tijd.
soyeonx ♡