Vraag

douchen na de training

  • 17 August 2020
  • 4 reacties
  • 950 Bekeken

Ik douch na de training altijd met een aantal andere. Ik heb al schaamhaar maar de andere niet. Ik heb het een keer geschoren omdat ik het dan raar vind om de enigste te zijn met balhaar. Mijn balhaar groeit best wel snel maar om het nou de hele tijd te doen alsof ik geenbalhaar heb voelt toch raar. Wat moet ik hier aan doen.


4 reacties

Als ik jou was zou ik het niet scheren. Wat je scheert komt 2x zo snel weer terug (bij meisjes) ik ben btw geen jongen maar ja meisjes hebben ook schaamhaar you know 😂 

Reputatie 7
Badge +5

Doe waar je zelf goed bij voelt

Als ik jou was zou ik het niet scheren. Wat je scheert komt 2x zo snel weer terug (bij meisjes) ik ben btw geen jongen maar ja meisjes hebben ook schaamhaar you know 😂 

Oké😂

Als ik jou was zou ik het niet scheren. Wat je scheert komt 2x zo snel weer terug (bij meisjes) ik ben btw geen jongen maar ja meisjes hebben ook schaamhaar you know 😂 

Dit is geloven heel veel mensen, maar dit is een fabeltje:stuck_out_tongue_winking_eye:. Lees dit artikeltje anders eventjes.

 

@Vraagenantwoord, je moet doen wat je zelf wilt. Je kunt er voor kiezen om het daar kaal te houden. Maar als jij je er fijner bij voelt om het te laten staan moet je dat lekker doen.

Reageer