Douchen met volwassenen

  • 18 September 2022
  • 1 reactie
  • 880 Bekeken

Badge

Ik mocht gisteren voor het eerst mee met het eerste team van mijn voetbalclub. Hartstikke leuk natuurlijk, maar na afloop moest er natuurlijk ook gedoucht worden. Bij mijn eigen team heb ik daar helemaal geen probleem mee, en doucht bijna iedereen ook gewoon naakt. Toch heb ik in de kleedkamer eerst even gewacht met mijn kleren uit doen, omdat ik niet precies wist hoe het bij dit team zou gaan. Uiteindelijk ook gewoon naakt natuurlijk, maar ben best wel onzeker geworden over mijn eigen lichaam hierdoor.

 

Er liepen echt een paar gasten tussen met echt veel grotere piemels dan in mijn eigen team. Nu zijn mijn teamgenoten allemaal 16 of 17 en mogelijk groeien onze piemels nog wel, maar toch was het verschil heel groot. Denk zelfs dat ik gister een van de kleinste had van het hele team, terwijl ik gewoon best wel gemiddelde piemel heb. Daarnaast had ook iedereen zijn schaamhaar geschoren, terwijl in mijn eigen team bijna niemand dat doet en ik dus ook niet. Uiteindelijk heb ik besloten gewoon niet te douchen, aangezien ik toch niet mocht invallen en dus ook niet echt had gezweet. 

 

In de toekomst hoop ik natuurlijk wel echt mee te mogen doen, en zal ik dus ook moeten douchen. Ik was eigenlijk wel benieuwd of andere jongens, of misschien meisjes ervaringen hebben met douchen met ouder jongens/meiden. Misschien hebben jullie tips over hoe ik wat minder onzeker hierover kan zijn?


1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

Ik zou er gewoon voor zorgen dat het er netjes uit ziet dan lijkt het ook groter ik zit zelf niet op voetbal maar op hockey en daar douche we niet met z’n alle dat doen we gewoon thuis maar ik denk niet dat ze je gaan uitlachen of iets.

mag ik vragen hoe lang je piemel is hoef je niet te beantwoorden maar gewoon je schaamhaar trimmen kan met een schaar maar beter met een scheerapparaat wees gewoon niet bang ze begrijpen het wel dat die van hun groter is als ze ouder zijn.

ik heb dat dit hielp groetjes.

Reageer