Vraag

Douche routine


Reputatie 3
Badge +1

Heyy,

 

Ik ben wel benieuwd wat jullie douche routine is

Dus vanaf het uitkleden tot het aankleden

Dus bijvoorbeeld scheren (en wat dan) en misschien ook wel masturberen (en hoe dan). Dus gewoon alles wat je doet onder de douche.

 

En zet er ook even bij of je een jongen of meisje bent en hoe oud je bent :))

 

Alvast bedankt :))


11 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Lissaaa.x 

Mijn douche routine ziet er meestal zo uit

 

Handdoeken klaar leggen 

De douche aan zetten

Heel langzaam me uitkleden 

En dan jn de douche

Me haren wassen 

Me scheren 

Me lichaam wassen 

Dan ga ik meestal masturberen door de douche straal op me cilt te zetten

Dan doe ik de douch uit 

Me afdrogen 

Als ik alleen thuis ben naar boven me vibrator pakken en daar mee nog even masturberen voor ong 5 tot 10 min

Ja dat was het een beetje 

Hoe doe jij het?

 

Reputatie 4
Badge +3

Hey

 

Mijn douche routine is als volgt:

 

Ik kleed me uit op me kamer en loop dan naakt naar de douche. Douche aanzetten en ondertussen handdoek pakken en klaarlegggen. Daarna haren en lichaam wassen gevolgd door mezelf aftrekken. Daarna afspoelen, douche uit, afdrogen en naakt terug naar mijn kamer waar ik badkamer nog even naakt rondloop en vaak nog een keer met mezelf ga spelen voordat ik me weer aankleed.

 

Ik ben een jongen en 16 jaar.

Ben nu ook benieuwd naar jou douche routine.

Reputatie 6
Badge +4

Als ik naar school moet:

ik sta naakt op (ik slaap naakt) loop naar de badkamer en moet dan eerst plassen, pak een handdoek, zet de douche aan, speel ondertussen een beetje met m’n piemel, ondertussen is m’n broertje erbij gekomen, was dan eerst mn haren en hoofd, daarna zeep ik de rest van mn lijf in en daarna was ik hoofd en gezicht van mn broertje in en daarna was ik de rest van mn broertje in. Afdrogen, daarna in mn nakie mn haren goed doen en naakt naar m’n kamer en aankleden.

In het weekend ga ik meestal eerst naakt naar beneden om te ontbijten en ga dan daarna douchen 

Reputatie 7
Badge +14

Hey !

Ik bedenk eerst even wat ik na het douchen aan doe. Dat leg ik klaar. Dan pak ik een handdoek uit de kast, en in de badkamer kleed ik me uit en doe de kleren (meestal) in de wasmand, in elk geval de slip of boxer en de sokken. daarna de ventilatie aan die we hebben om de stoomdampen weg te zuigen haha.  Dan lekker de douche aanzetten en ik ben een beetje maf want ik spring er meteen onder ook al is ie nog koud 😊 eerst shampoo op mijn haar en dan lekker de rest ook wassen.  Ik gebruik zo min mogelijk zeep dat is beter voor je huid.  Mijn 🎶 doe ik met maar èèn druppeltje zeep en ik spoel me daarna lekker af. Soms scheer ik even wat haartjes weg op de benen en "daar".  En na het afspoelen lekker afdrogen met een grote handdoek of een badhanddoek die bijna net zo groot is als ik XD.  Dan die ook in de wasmand. Soms zet ik de wasmachine aan als er genoeg is (ik help met van alles in huis) en dan schone boxer of slip  aan en de rest van de kleren.  En ohja ik spoel de douche wanden altijd even na dat scheelt met schoonmaken. En ik neem de kraan en de kop altijd snel even af met de handdoek dan krijg je niet van die kalk vlekken ( dankje voor het leren mam xd) . En dan is het klaar. Behalve als de hele vloer nat is, dan moet ik die even droog dweilen. Rules of the house.

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Mijn routine:

Ventilatie aanzetten

Douche aanzetten

Water warm laten worden (meteen onder het koude water zoals @Tover01 is gekkenwerk 😉😂)

Uitkleden en handdoek klaarleggen

Als het water lekker warm is onder de douche. Dan was ik meestal eerst m’n haar en dan m’n lichaam.

Meestal ook nog wel ff masturberen, behalve als het allemaal snel snel moet ‘s ochtends 😅

Daarna afdrogen, douche droogmaken, gebruikte handdoeken in de wasmand.

Als het nodig is gezicht scheren en schaamhaar bijwerken.

En dan aankleden natuurlijk.

Oh ja, ik douche ook wel eens met mn vriendje en dan komen er nog wel eens wat handelingen bij maar die zal ik hier niet beschrijven 😂🙈

 

Reputatie 3
Badge +1

Ik zal mijn routine ook even vertellen :))

 

Eerst pak schoon ondergoed en een handdoek enzo, die leg ik vast klaar. Dan zet ik de douche aan en ga ik me uitkleden. Als de douche warm is ga ik er onder. Ik begin eerst met mijn haren wassen, daarna ga ik mijn oksels, benen en schaamhaar scheren. Als dat gebeurd is ga ik mijn lichaam wassen. Soms ga ik met de douche straal even over mijn klit, maar ik ga eigenlijk nooit door totdat ik klaar kom. Daarna zet ik de douche uit, kleed ik me aan en doe ik mijn string of slipje en bh aan. Vervolgens ga ik meestal even masturberen op mijn kamer, soms met mijn speeltje maar niet altijd. Als ik dan ben klaargekomen geniet ik nog even na en dan kleed ik me aan.

 

Dat was het :))

 

Ik ben een meisje van 15 trouwenss

Reputatie 5
Badge +1

Heyy!! Ik douche meestal ‘s avonds dus hier de routine: (soms wel beetje rommelig

Ik kleed me uit en dan loop ik naar de badkamer, kijken of er handdoeken liggen, zo niet moet ik ze pakken beneden ergens wasmand ofzoiets. Vervolgens ga ik douchen en ff wachten tot dat het beetje warm is. Ik begin gewoon eerst met even helemaal nat maken, dan ga ik m’n haar wassen en daarna mijn lijf wassen en zo, vervolgens helemaal afspoelen en soms nog even mastuberen vervolgens ga ik uit de douche en dan even afdrogen en dan naar m’n kamer om me pyjama aan te doen!!  Ik ben 12 en een meisje/het. 😁

Reputatie 7

Bij mij;

Kleren zoeken, of anders kleding uitdoen van wat ik aanhad (ligt eraan wanneer ik douch, ochtend/middag/avond).

Sta er dan, ga onder de douch staan, ja, wel naakt, en douch dan,

Dan natuurlijke zeep pakken en gebruiken,

Dan nog even de natuurlijke shampoo in mn haren,

Dan nog even afdrogen (na water uittee hebben gedaan lol) na alles, soms eerst kleding aan, anders even de natuurlijke bodywash gebruiken die ik nodig heb vpor mijn huid (irriterend), en dan aankleden, soms vergeet ik dat laatste en zit mijn huid te irriteren als een gek.

En dan klaar, soms duurt het douchen langer, soms héél iets korter. Ligt aan de tijd dat je hebt.

 

VragenVragen

Reputatie 5
Badge +5

Kleed mij op mijn slaapkamer uit

Pak hand doek en zet de douche aan.

Als nodig is scheer ik eerst schaamhaar en okselhaar.

Daarna was is mijn haren en lichaam. 

Door het scheren vaak stijve dus masturbeer ik mij even, kom meestal niet klaar dan om dat dat niet zo snel gaat bij mij. 

Droog mij af

Op slaapkamer masturbeer ik mij dan verder tot ik wel klaarkom

Reputatie 5
Badge +3

Ik douche elke avond. Ik ga naar de badkamer. Leg alvast een handoek klaar en doe mijn kleren uit. Douch aanzetten en wachten tot de temp goed is. Dan soms trek ik welleens af onder de douch maar niet altijd. Ik maak me eerst nat en me haar nat. Ik was me haar 3x per week met shampoo en daarna met conditioner. Niet te vaak met shampoo want ik heb mooi haar en dat wil ik niet kapot makenz😅Ik zeep me lichaam in met van dat body wash foam schuim gebeuren. Dan was ik me af. En ook 1x in de week even mijn ballen en schaamhaar bijscheren onder douch. Dan afdrogen met een groote handdoek en me haar kammen naar achteren ( midden scheiding) en dan schone onderbroek aandoen en lekker naar bed mijn dingen doen.

Reputatie 3
Badge +1

Heyy

Zijn er nog meer mensen die hun douche routine willen vertellen?

Alvast bedankttt :)

Reageer