Vraag

Doorzichtig water na het geil worden

  • 21 August 2021
  • 3 reacties
  • 274 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi,

Ik heb wat posts over seksualiteit/seks gekeken op het Forum, ik voelde me een beetje geil. Daarna moest ik erg plassen, dan kwam onverwacht doorzichtig urine uit mijn penis toen ik keek. Dat was heel onverwacht want ik drink ongeveer 4 kopjes water per dag. (als het niet genoeg is of te veel laat mij weten!) Is dat normaal? (sorry voor taalfoutjes, ik ben niet een moedertaalspreker nederlands.) (o ja, ik ben op vakantie in een plaats waar medicijnen enz. niet makkelijk te krijgen zijn) (ik ben zelf een jongen)


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @zerokayl 

Maak je maar geen zorgen. Het is voorvocht dat komt voordat je sperma komt. Het is GEEN urine en heel normaal als je geil bent, maar waarschijnlijk is je lijf pas sinds kort begonnen met het maken van sperma / voorvocht.

Groetjes NV

Wat NaamVergeten zegt, lijkt mij kloppend.

Dat was heel onverwacht want ik drink ongeveer 4 kopjes water per dag. (als het niet genoeg is of te veel laat mij weten!)

Men raadt over het algemeen anderhalf tot twee liter per dag aan (niet per se alleen water) - niet dat ik dit zelf doe, maar dat is het beste. Ik vermoed dat je dat niet haalt met vier kopjes, dus probeer over het algemeen iets meer te drinken! (Zeker met warm weer.)

Reputatie 1
Badge

Hey @zerokayl 

Maak je maar geen zorgen. Het is voorvocht dat komt voordat je sperma komt. Het is GEEN urine en heel normaal als je geil bent, maar waarschijnlijk is je lijf pas sinds kort begonnen met het maken van sperma / voorvocht.

Groetjes NV

Hey,

Dankjewel. Ik had dat nooit in m’n leven, dus nu weet ik dat dat normaal is. Over dat water gesproken, ik ga een beetje meer drinken @eenanoniemejongen1 

——

Groeten,

zerokayl

Reageer