Skip to main content

Heeft iemand ervaring met door je moeder verzorgt worden? 

Ik wordt verzorgt door dat ik somminge dingen niet goed zelf kan. bij mij wordt alles op een douchebrancard gedaan ik moet eerst uitkleden en daarna komt mijn moeder mij douchen. Ook draagt ze handschoentjes en ik kan zelf op de brancard liggen maar ze staat er wel bij als ik mij uitkleed. 

Ook draagt ze en een wegwerpschort tijdens de verzorgingsmomenten en handschoenen natuurlijk. 

Bij het verschonen doet mijn moeder de kleding uit.

@JordyK  ja hoor

@JordyK  ja hoor

Zou ik met je kunnen praten over dit onderwerp en zou je dingen willen zeggen welke ervaring en hoe ze het doet en of ze ook handschoenen draagt

@JordyK tuurlijk wil ik met je praten. Ik heb geen beperking ofzo maar ben wel een paar x geopereerd waardoor ik zelf weinig kon. Ik ben toen verzorgd door een van m’n ouders of oudere broer zij deden dat zonder handschoenen of washandje 

@JordyK tuurlijk wil ik met je praten. Ik heb geen beperking ofzo maar ben wel een paar x geopereerd waardoor ik zelf weinig kon. Ik ben toen verzorgd door een van m’n ouders of oudere broer zij deden dat zonder handschoenen of washandje 

Liggend of staand?

@JordyK  op het begin liggend op bed omdat bewegen te veel pijn deed en daarna onder de douche 

Reageer