Hallo
Ik heb helaas niet zo heel erg leuk nieuws te vertellen mijn oma is overleden. Vorig jaar stootte ze haar been de wond was raar toen bleek ze kanker te hebben.
Veel heeft ze doorstaan want de kanker in haar stamcellen kon genezen. Ze heeft op de ic gelegen door de gemo's.
Begin april zijden de dokters dat ze was genezen.
Het ging goed haar haar begon weer te groeien ze kon weer eten zonder buisjes ze kon weer veel wandelen en bewegen met rotator die ze steeds minder nodig had en ze werd gezonder.
Maar toen werd ze vergeetachtig eerst was het normaal het leek een tijdelijke bijwerking van de medicijnen die ze nog had, en daarbij wist ze de meeste dingen weer toen ze het zei.
Maar het werd erger ze moest naar het ziekenhuis.
Ze bleek last te hebben van terugkerende agressieve kanker. De nieuwe zat in haar hersenen. Met de zelfde noodgang waarmee ze eerder sterker, fitter en gezonder was geworden ging het nu achter uit.
De ziekte was niet te behandelen.
Ze werd terug gebracht naar huis en viel daar in slaap te vallen steeds minder kon ze allen nog slapen. Alles was zo snel gegaan dat ze niks heeft beseft. Door de medicatie had ze geen pijn en toen op 5 mei kon ze bijna niks meer mijn vader, oom en oudtante gingen zo snel mogelijk heen maar alleen mijn vader was op tijd om om tien voor drie naast haar te zitten toen haar laatste hartslag sloeg en haar ademhaling stopte.
Nog steeds kunnen we ons niet voorstellen dat we haar nooit meer kunnen zien.
En waar ze nu ook is moge er altijd vrede zijn.