Vraag

Dikke buik

  • 6 May 2020
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben de laatste tijd iets dikker in mijn buik dan voor Corona omdat ik minders sport. Heeft iemand tips voor een plattere buik? Een soort trainingsschema bijvoorbeeld?


2 reacties

Hallo,

Ik ben een jongen, 18 jaar oud. Ik ga al zo'n 2,5 jaar naar desportschool en volgend jaar ga ik ook HBO sportkunde studeren, ik ben zeker geen professional maar ik weet wel redelijk wat af van fitness, bodybuilding.

Ik lees dat je graag een plattere buik wil, dus ik neem aan dat je doel is om vet te verliezen. Ik stel voor om misschien wat bewuster te eten, je hoeft echt geen dieet te volgen maar de chipszak links laten liggen doet voor mij al wonderen: minder snackken en vette dingen wat meer mijden. 

Ook zou cardio kunnen doen voor vetverbranding, zoalds hardlopen, fietsen of roeien. Ten slotte zou je voor een goede sixpack kunnen gaan door goed je core te trainen, op youtube zijn daar ontelbare videos van te vinden. Maar ik vind THENXOFFICIAL een goed kanaal.

Als je misschien wat meer spiermassa wilt opbouwen kan je in parkjes trainen en pullups doen en dips en dat soort bodyweight oefeningen.

Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust en ik hoop dat je hier wat aan had.

Heel erg bedankt!!

Reageer