Vraag

dikke bovenbenen

  • 26 December 2022
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hey mensjes die dit lezen, ik ben een (trans)jongen van 13 jaartjes oud. 

Ik heb hele dikke bovenbenen (vind ik zelf). Ik heb zoizo dikke benen maar me bovenbenen zijn echt dik. Als ik naar me klas kijk zie ik allemaal benen die slanker zijn dan die van mij. 

Ik ben in t algemeen niet dik, zelfs een beetje slank. Nou ja behalve me benen dan. 

Ik word onzeker over me benen op school enzo, vooral tijdens gym omdat ik ook al een niet zo heel goed broekje heb maar als ik dan ga rennen gaat me broekje omhoog en zie je me dikke bovenbenen nog beter. 

Heeft iemand hier tips voor? Want ik heb hier echt hulp mee nodig 

-ROBI-


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Robi12

Misschien kan je hier wat mee: 

https://sport.nl/artikelen/2015/07/vijf-tips-voor-slankere-bovenbenen

Maar onthou dat jouw benen mooi zijn zoals ze zijn en dat je je daar niet onzeker over hoeft te voelen. Er zijn veel mensen die juist dikke bovenbenen willen hebben maar als je een jongen bent snap ik het wel dat je dunne bovenbenen wilt hebben. :)
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 4
Badge +3

Heyy,
Ik heb letterlijk precies hetzelfde probleem, het begon toen ik 5 was. Ik was zooo onzeker, maar ik heb geleerd dat het gewoon een deel van mijn lichaam is, en over de jaren ben ik er gewend aan geworden en eigenlijk vind ik nu dikke bovenbenen super mooi, ik weet niet echt waarom. Ik vind dikke bovenbenen best leuk staan bij mensen:))

Reputatie 2
Badge

Hoi,

Ik heb ook dikke bovenbenen. Dat is gewoon normaal en niks om je voor te schamen

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Dit klinkt niet relevant, maar weet je of het onzekerheid of dysforie is? Misschien helpt me dat verder in eventueel advies.

Reageer