Skip to main content
Vraag

dik zijn enz

• September 13, 2026
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

Jo guys k had gw een vraag ik ben jongen 13 mr k voel me altijd gw zo dik zonder enige reden k ben vgm 51 tot 55 kg en 164cm maar idk mijn buik lijkt gewoon zo vet enzo en ik weet dat t nie goed is maar ik probeer mijn calorieën bij te houden en dat lukt ook maar dan eet ik gw genoeg om in een deficit te komen maar er gebeurt niks ik kan ook niks kopen of anders bereiden want mn ouders mogen t niet weten maar idk wat ik eraan kan doen het liefst zou ik gw gespierd enz zijn maar idk wat me tegenhoud of het mijn eigen wil is of iets anders ik moet toch niet de enige zijn?

4 reacties

Forum|alt.badge.img

Hoiiii misschien ligt het aan je houding als je krom naar voren staat lijk je ook dikker dus probeer recht te staan en als je echt spieren wil enzo moet je naar vooral naar de sportschool maar je moet je wel afvragen wil je spieren en dunner worden voor jezelf of voor de rest van de wereld

Nirvana.fan
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 13, 2026

Ohhh ik heb hetzelfde, alleen ben ik een meisje haha. Het is echt ontzettend vervelend. 

Als je ooit nog tips hoort van iemand, hoor ik het graag haha.

Groetjes xx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 13, 2026

Haai 

Als je 164 cm lang bent en 51-55 kg weegt ben je echt niet dik zelf heb ik een beetje ondergewicht. En als je gespiert wilt worden moet je ook goed eten. Tip eet gewoon gezond het is echt niet erg om een keer iets ongezonds (friekandel brootje of zo iets) te laten staan maar eet wel gewoon 3 keer perdag 

Hopelijk heb je hier iets aan 

Forum|alt.badge.img

Jo guys k had gw een vraag ik ben jongen 13 mr k voel me altijd gw zo dik zonder enige reden k ben vgm 51 tot 55 kg en 164cm maar idk mijn buik lijkt gewoon zo vet enzo en ik weet dat t nie goed is maar ik probeer mijn calorieën bij te houden en dat lukt ook maar dan eet ik gw genoeg om in een deficit te komen maar er gebeurt niks ik kan ook niks kopen of anders bereiden want mn ouders mogen t niet weten maar idk wat ik eraan kan doen het liefst zou ik gw gespierd enz zijn maar idk wat me tegenhoud of het mijn eigen wil is of iets anders ik moet toch niet de enige zijn?

Wees er vooral open over naar je omgeving ik kan je gegaranderen dat je ouders het beste voor je voor hebben leg het aan ze uit en vraag of ze er reking mee willen houden dan eet je gwn in een deficit met 2g protein per kg sport je genoeg en no problemo, ps. Blijf wel weg van proccesed foods fout die ik begaan ben toen ik cutten want je krijgt er weer honger van