Skip to main content

Heyy, ik wil graag dik worden en zoek iemand om me daarbij te supporten 🙂 jongen en meisje is allebei ok.

Info over mij: k ben 14 (bijna 15) ik ben 167 lang en weeg 60 kg als je interesse heb laat dat even weten pls tips om aan te komen zijn ook welkom. 

Trouwens ik ben een meisje :)

 


hoezo zou je dik willen worden


Hoi! Interessant zeg! Mag ik vragen hoe jij je dit in ziet, kwa helpen? Bedoel je soortvan tips geven? Of bedoel je gewoon letterlijk supporten? Want ik vind het niet erg hoor, zit zelf in de tweede en ben ook bijna 15 dus kan bij meeste dingen relaten haha. En het maakt trouwens niet uit wat jij doet he, het is jouwn lichaam dus als je dunner wilt worden of dikker boeie, jouwn lichaam. 


Heyy ja dingen als tips geven of complimentjes waardoor ik doorzet enz  :)


Wij kunnen je hierbij niet helpen volgens forumregel 10:

10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld zelfdoding, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan.

Forumregels

 

Je hebt nu een gezond gewicht. Waarom zou je in hemelsnaam ‘dik’ willen worden? Overgewicht is erg ongezond. Bovendien denk ik dat je er al snel veel spijt van gaat krijgen. En gewicht afvallen is helaas niet zo makkelijk niet zo makkelijk als aankomen.


Reageer