Vraag

dik in quarantaine

  • 16 July 2020
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi

in de quarantaine  ben ik wel dikker geworden, wat meer vet op mn buik,gezicht,benen Vooral op mijn buik.

Sommige broeken die ik voor de quarantaine paste pas ik nu moeilijk of niet. Maar mijn gewicht is niet omhoog gegaan. Ik sporte ook niet daarvoor dus van wat kan dat zijn.


5 reacties

Misschien denk je zelf dat je dikker bent geworden maar dat is misschien wel niet zo. Of heb je de omtrek gemeten?

Wat kan zijn is dat je spierweefsel is omgezet in vetweefsel. Dat zou het constante gewicht verklaren. Dit zou kunnen komen omdat je veel minder actief was tijdens de quarantaine dan daarvoor. (Dat je niet sportte hoeft daar op zich niet mee te maken te hebben. Alleen al het fietsen naar school of gym, dat soort dingen, kunnen dan ook al invloed hebben als dat wegvalt.)

Je labelt dit topic als ‘vraag’ maar ik kan uit je bericht niet echt een vraag opmaken. Wat is je vraag precies?

 

Groetjes

 

@xLisa   op het einde van dit bericht stel ik de vraag, van wat het kan komen. Daarom heb ik dit topic als vraag neergezet.

Oh sorry, ik ben echt blind. :point_up: Maar me vorige bericht dus:point_up:

@xLisa  ik heb het niet opgemeten, maar ik pas broeken die ik toen paste nu moeilijk of helemaal niet, dus dan moet ik wel dikker zijn geworden.

Kan zijn dat je een groeispurt gemaakt heb, als je echt zoveel dikker geworden bent had je dat toch kunnen zien bij jezelf?

Reageer