Skip to main content

dik genoemd zijn nu problemen

JustaAnonymousGirly
Forum|alt.badge.img+2

heyhey,

ik wilde ff wat delen. ik ben op de basisschool (3 jr geleden) dik genoemd. en daardoor werd ik ontzettend  onzeker en begon ik minder te eten. toen had ik het dus tegen m'n mentor gezegd . en zei heeft het aan m'n ouders verteld. ik heb vorige  week nog met m'n mentor gepraat over het eten. alleen ik kwam ze laatst tegen en toen zeiden ze "poahh .. wat ben jij dik geworden". mijn herstel  ging zo goed en nu gaat dus weer slechter alleen ik weer niet wat ik moet doen. iemand hellupp!

xx  undercover

2 reacties

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3302 reacties
  • 23 maart 2025

Hoi,  wie waren die mensen die dat tegen je zeiden? Want soms kan 1 persoon met een domme opmerking meer schade aanrichten dan 10 personen met een leuk compliment. Vandaar dat ik de vraag stel. Was je mentor degene die dat zei van dat dik zijn?  Of vervelende klasgenoten?  Hoe dan ook, ik vind dat niet kunnen en een ontzettend domme opmerking. Als je tot aan dat moment goed ging hoop ik dat je dat weer kunt oppakken en vast houden en die onzin opmerking van je af kunt gooien. Ik begrijp zeker wat dat met je doet hoor maar het zou goed zijn de goede richting weer op te pakken en door te gaan waar je was 💪🙂😘 laat ze maar kletsen. 

Groetjes liefs Tartan X 

JustaAnonymousGirly
Forum|alt.badge.img+2

heyehy ​@Tartan15, die mensen waren kinderen van m'n basisschool. ik zit nu in de 3de klas  en dit jaar weten mn mentor en m'n ouders ervan.

xx undercover 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen