Skip to main content

Hoii,

De laatste tijd ben k gwn niet meer blij, en heel moe. Ik doe elke keer gewoon blij bij familie en vrienden, maar dat neemt gwn zoveel energie in. Ook denk ik gwn (denk ik) teveel na over dingen. En als t dan soms echt heel slecht gaat omdat er iets gebeurt of nadenken pak ik eigenlijk al snel naar mes… Ik word al geholpen door een paar vrienden en dat helpt ook wel en vind ik fijn. Maar soms kan ik gwn niet meer. (ik wil het niet tegen ouders zeggen)

Weet iemand wat ik kan doen??

Doeii

Hallo,

Met de Kindertelefoon staff praten kan een optie zijn. Zij kunnen je oprecht helpen wanneer het niet gaat.

Groetjes,

justGhast

Lieve @StillWaitingForYou  je bent niet alleen en om te weten waarom je depresief bent zal je moeten praten met mensen die van je houden of met het GGZ of de kindertelefoon. Waar zie je tegenop? wat wil je gaan doen als je volwassen bent? doe je veel dingen voor andere mensen en weinig voor jezelf? tel jij ook? Wat vind jij het allerleukst om te doen? Het stil houden van je gevoelens van somberheid helpt je niet, praten, praten, praten.  Maar ik heb vertrouwen dat je erwel uitkomt.

liefs @Stoppelbaartje 

Reageer