Skip to main content

Heyy, ik weet eigenlijk niet precies wat er in me omgaat op dit moment. Soms dan voel ik me gewoon zo slecht en dan wil ik oprecht gewoon dood, maar soms dan voel ik me wel okay en dan lach ik ook gewoon zonder dat het nep is. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen en ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen. Ik ben bang dat ze niks doen of dat ze denken dat ik overreact. Ik weet niet zo goed wat de oorzaak hiervan is, mijn cijfers gaan niet zo goed, thuis ruziën mijn ouders wel vaak. Ik weet alleen niet of dit de oorzaak ervan is. Help me alsjeblieft, ik weet niet meer hoe ik verder moet. 

Hoi je kunt het beste toch met iemand er over praten want het in jezelf houden is ook niet goed. heb je iemand die je echt vertrouwd ? Een mentor bijvoorbeeld ? Of een vertrouwenspersoon?  En anders bel morgen eens met de kindertelefoon. Zij kunnen je verder helpen en zijn echt lieve mensen ! Kun je rustig doen. En anders chat je eerst een keer met ze. Bovenaan de pagina hier kun je zien hoe dat moet ( rechtsboven).  Laat je helpen !  :)

 sterkte hoor , groetjes liefs Julian X


Hey, 

Wij kunnen natuurlijk moeilijk inschatten of je echt depressief bent maar als je je zo voelt heb je hulp nodig. Om die hulp te krijgen zal je met iemand moeten gaan praten, dit kunnen je ouders zijn of een leraar, je mentor, een vertrouwenspersoon, iemand van het jongerenwerk of je huisarts. Als je het eng vind om met iemand te gaan praten kan je ook als eerst alles voor jezelf opschrijven zodat je alles duidelijk op een rijtje hebt.

Sterkte


Reageer